forcesupreme
links hangend lid
Deze track is wel ff iets anders als mijn vorige track In Control, die wat meer dansvloer gericht was en meer percussie georienteerd.
Deze track is wel even techno als de vorige maar dan in een Minimale electro achtige stijl met lekker psychedelische tunes, en droge beats die toch degelijk pompen naar mijn weten
. Vandaar dat ik deze ook onder een andere naam heb "uitgebracht". Deze naam wil ik overigens voor al mijn diepere en alternatieve dance tracks gaan gebruiken.
Een beetje geinspireerd door tracks van de jongens van Kanzeleramt en International Deejay Gigolos heb ik deze track gemaakt mbv. Renoise en de Native FM7.
Ben benieuwd wat jullie van deze track vinden, mijn vorige track was best goed in smaak gevallen
en daarmee ben ik op het moment bezig hem helemaal perfect te maken om binnnekort op te sturen met 2 remixes. (die waarschijnlijk door andere leden van dit forum worden gemaakt (zie vorige thread van In control).
click!
Enjoy! en laat me weten wat je ervan vind, en wat er beter moet!
Deze track is wel even techno als de vorige maar dan in een Minimale electro achtige stijl met lekker psychedelische tunes, en droge beats die toch degelijk pompen naar mijn weten
. Vandaar dat ik deze ook onder een andere naam heb "uitgebracht". Deze naam wil ik overigens voor al mijn diepere en alternatieve dance tracks gaan gebruiken.Een beetje geinspireerd door tracks van de jongens van Kanzeleramt en International Deejay Gigolos heb ik deze track gemaakt mbv. Renoise en de Native FM7.
Ben benieuwd wat jullie van deze track vinden, mijn vorige track was best goed in smaak gevallen
en daarmee ben ik op het moment bezig hem helemaal perfect te maken om binnnekort op te sturen met 2 remixes. (die waarschijnlijk door andere leden van dit forum worden gemaakt (zie vorige thread van In control).
click! Enjoy! en laat me weten wat je ervan vind, en wat er beter moet!

!