Analoog spul verkoper eBay

Ja, het ziet er allemaal wel onwaarschijnlijk fraai uit. Het is net alsof er nog nooit op gespeeld is, geen krasje te zien. Of hij is een goede timmerman, of hij heeft goede olie voor het hout op de kop weten te tikken.

weten hoe je een foto moet trekken helpt ook om er het beter te doen uitzien dan in het echt.

heb deze auctions precies toch al eerder gezien, dus zo rap zal hem ook wel ni verkopen

yamaha 1005 analoge delay voor 480 euro, misschien de mijne dan ook maar buiten zwieren dan heb ik 400% winst

Laatst gewijzigd:
hij legt toch gewoon uit wat er allemaal aan gedaan is? in geval van de minimoog inderdaad nieuw hout, nieuwe faceplate, nieuwe knoppen enz.. hij lijkt wel van ikea zo ;)

ja hij zorgt wel dat ze tip top in orde zijn zowel als buiten en binnen
als je niet naar geld moeten kijken en je wil die oude bakken hebben zoals ze bijna nieuw zijn, lijkt hij de man wel. er zullen wel mensen zijn die veel belang aan de looks hechten dan alleen aan het functioneren

ik had de verkoper als gespot
idd as new he ,..vreemd
kan natuurlijk een opslag / stuud zijn geweest die niet gebruikt is
maar die gleeman 7400.- oei
spirit =a like synton sirinx synthje lijkt me egt wat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:okdan:

T**ing wat een geld zeg voor die Spirit!! Trouwens die van Hooihuis isse net zo mooi:halleluja

T**ing wat een geld zeg voor die Spirit!! Trouwens die van Hooihuis isse net zo mooi:halleluja

maarja voor een syrinx betalen ze ook 4000.- eu

alhoewel die paarse op mp staat egt vaak keer op keer te koop niet verkocht dus ,..

spirit lijkt veel op de syrinx
qa layout aparte filterdesign :geslaagd:
2seperate sound & modulations mogelijk

Ik vin t m behoorlijk duur....was de normale prijs voor een Spirit eigenlijk? Zoveel zijn er toch niet van gemaakt......

Ik vin t m behoorlijk duur....was de normale prijs voor een Spirit eigenlijk? Zoveel zijn er toch niet van gemaakt......

kdenk onder de 2000 maar je ziet ze dus noooooit voorby komen denk dat de tyd nu niet ryp is ook ...denk ook dat hooijhuis een mooie slag / investring heeft gemaakt ...
wordt aleen maar meer waard

- ps onze vriend sunny pedaal [wat een naam ] haha heeft wel een leuke klassieker die rg fatt genoemd mag worden te koop
een dv800 worden denkik egt aleen maar duurder
zeldzaam en eenzaam hoog inmn fet top 10 heb m gehad ...best kort
weet hoe ...schandalig fetje ..die kan zijn ...
kost 1200 redelijk lijkt me

past perfecto naast sh5/7 cs30 ghe ghe
en meer leueke non chippie based 2 osc synths

Voor mooie vintage synths hoef je niet helemaal naar die gast in Amerika, ik heb allemaal oud spul in nieuwstaat, ja ook nog steeds de paarse syrinx.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Voor mooie vintage synths hoef je niet helemaal naar die gast in Amerika, ik heb allemaal oud spul in nieuwstaat, ja ook nog steeds de paarse syrinx.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Gut jochie, heb jij een syrinx te koop. Dat wist ik nog niet zeg!

als iemand de kasten gaat vernieuwen vind ik er eigenlijk al weinig origeels meer aan. kan ie best een goede timmerman zijn. ik heb liever een instrument met historie. technisch prima in orde dat vind ik meer een argument. die krasjes en deukjes maken het instrument levend.
dat perfect alsof ie zo uit de doos komt is prima, als ie zo uit de doos komt . anders : laten zo. het zijn geen postzegels of dinky toys. het zijn muziekinstrumenten.
je zou bijna bang worden er een vingervlek op achter te laten. absurd.

Ieder z'n smaak. Vinnem er wel mooi uitzien zo.
En als mensen het geld er voor over hebben dan is het het waard. Sim-pel.

voor dat geld van die 770 heb je ook mijn 800dv. en dan die 10bands parametric eq van moog , 560€ , en ik maar leuren met die synamp waar precies dezelfde ( modulair geschakeld) inzit + heel veel meer , voor een fraktie van de prijs.
het is niet alleen wat de gek ervoor geeft, maar ook je moet maar durven.
en het werkt kennelijk ook nog.
denk dat ik m'n prijzen maar eens snel verder omhoogschroef en het restant naar vemia stuur. staat vast mooi naast die syrinx .

Back