Bellari

De Voorman

Ouwe rot
Wie heeft er wat te vertellen over Bellari (de exciter en de compressor)? Hoe verhoudt het zich tot TL audio?

Ik dacht dat Bellari zowat de Amerikaanse Joemeek is, heeft een apart geluid, staat wel in wat studio's.

het is goed spul, ik denk een stukje minder dan de budget serie van TLA (Ivory 2)
klinkt mooi open en neutraal, heeft niet een echt eigen karakter, de Exiter is van de hele range de mooiste,
de compressor heeft nogal de neiging te pompen als je hem wat pushed, de TLA's bijven hier wat natuurlijker klinken.
maar als dat is wat je zoekt heb je er een goede aan.

Mooie van de nieuwe TLA's is de digitale interface die je leven weer wat simpler kan maken. (meteen goede converters om het signaal Digitaal temaken, een stuk mooier dan de standaard geluids kaart) wel weer duurder.

Maar Belari is mooi spul zeker vergeleken met wat je ervoor betaald. Klinkt beter dan het gemiddelde budget spullen en is nog heel betaalbaar ook. aanrader voor de kleine beurs.

geen idee wie het nu nog verkoopt, vroeger verkocht musicstore en Thoman het veel maar ik zie het er nu niet meer staan. was toen geloof ik tussen de 250 en 350 euro

Grappig, dit merk was me ook opgevallen. Toch wel interessant om te weten. :)

En ik maar denken dat het uit Italie kwam.

klopt was heel mooi geprijst, ik kan op dit moment alleen niet vinden waar je het nog kan kopen.

Origineel geplaatst door Grooveron
klopt was heel mooi geprijst, ik kan op dit moment alleen niet vinden waar je het nog kan kopen.

Morel Muziek in Veenendaal verkoopt Bellari. Is me daar ook als goeie tip meegegeven
trouwens om eens naar Bellari te kijken..

Morel Muziek BV
Patrimoniumlaan 10
3904 AD VEENENDAAL
Tel. 0318 527000

grtz..

Vizion

Back