• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim Cyclone apregiator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Nu ik toch lekker aan het opruimen ben
Cyclone met een boekwerk van een manual

140 euro

Attachments

• oberheim_cyclone.jpg
    oberheim_cyclone.jpg
    29,9 KB · Bekeken: 92
volgens internet zouden ze nieuw rond de 200 dollar gekost hebben en zijn ze redelijk onbetrouwbaar...

voor 25 euro wil ik er wel 's mee spelen :)

:D
ja man, laat ik 'm huren...

ik wil er niet negatief verder over doen, vind alleen dat sinds de euro ook hier de prijzen zijn gestegen...

Maar het zonnetje schijnt en er is al genoeg oorlog in de wereld,
dus suk6 met de verkoop!

deze cyclone is MET manual en dat hebben 9 van de 10 cyclones niet
ik denk trouwens dat je het zonder manual niet red
over de prijs valt altijd te onderhandellen maar met dat voorstel van jou zeik ik net me broek niet vol hoor
en ik ga inderdaad ff nu van het zonnetje genieten

Origineel geplaatst door mono-poly
deze cyclone is MET manual en dat hebben 9 van de 10 cyclones niet
ik denk trouwens dat je het zonder manual niet red
Honderd procent mee eens. En vind maar eens een manual. Ik heb hem via een goede vriend.. ;) Verder kun je hem voor zo'n 25-40 euro bestellen bij Mark Glinsky bijvoorbeeld.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back