Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Ik denk dat als je mazzel hebt je em kwijt kunt raken voor 600 euro. Ik denk dat 700 moeilijk word, aangezien ze daar zelden voor verkocht worden. Ik heb destijds de mijne voor 2200 gulden gekocht (dat was 1998 ), en ik weet dat ik em niet weg doe, omdat ik er gewoonweg te weinig voor terug krijg. Ik zie ze alleen regelmatig langsflitsen op sites als marktplaats voor 600 euro. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat ook te weinig.
Maar om effe over een ander verkoopdraadje van je terug te komen, die mks 50 met programmer is die al verkocht, zo niet dan zou ik wel willen weten wat je er voor vraagt !
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.