• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ouwe zooi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sphere

Remember me????
Nog steeds te koop.
Dit is de laatste keer dat ik het plaats, als er niemand op reageert dan gooi ik het wel weg:D

Roland Juno 106, 250 euro (vco moet worden nagekeken)
Roland Juno 60, 300 euro
Roland TR 626, 100 euro

Wanneer je interesse hebt, dan moet je maar pb en

Neem aan dat er nu niemand gaat reageren en iedereen lekker bij mij om de hoek bij de vuilcontainer gaat staan:D :D

Re: Ouwe zooi

Origineel geplaatst door sphere
Nog steeds te koop.
Dit is de laatste keer dat ik het plaats, als er niemand op reageert dan gooi ik het wel weg:D

Roland Juno 106, 250 euro (vco moet worden nagekeken)
Roland Juno 60, 300 euro
Roland TR 626, 100 euro

Wanneer je interesse hebt, dan moet je maar pb en

Neem aan dat er nu niemand gaat reageren en iedereen lekker bij mij om de hoek bij de vuilcontainer gaat staan:D :D

Is de Juno 60 nog in goede staat? Ik weet misschien iemand die er eentje zoekt.;) 8o) ;) ;) :doei:

De juno 106 is inmiddels verkocht.

Het schijnt toch te helpen als je zegt dat je het weggooit als er niemand reageert:D :D

we hebben er dus nog 2 staan nu.

Op naar de volgende die gaat reageren

Re: Re: Ouwe zooi

Re: Re: Ouwe zooi

Origineel geplaatst door phochos
Is de Juno 60 nog in goede staat? Ik weet misschien iemand die er eentje zoekt.;) 8o) ;) ;) :doei:

check je pb:D

Origineel geplaatst door Rutger19
Eh...dit is geen reactie hoor, maar als je nog wat weg gaat gooien, laat me even weten waar precies :)

Verder suc6 met de verkoop,

Rutger

Je had toch denk ik wel begrepen dat dat niet echt serieus bedoeld was!!!:D

de TR 626 is in goede staat zowel optisch als technisch.

Oke mensen wie maakt me los.

Spullen moeten vanavond uiterlijk verkocht zijn anders gaan ze de vuilcontainer in:D
Kan bij uitzondering ook nog wel een dag of drie langer duren

Ouwe zooi

Origineel geplaatst door sphere
Oke mensen wie maakt me los.

Spullen moeten vanavond uiterlijk verkocht zijn anders gaan ze de vuilcontainer in:D
Kan bij uitzondering ook nog wel een dag of drie langer duren

Ik zal vanavond of morgen een navragen of diegene nog de Juno 60 wil hebben. Reageer morgenmiddag dan weer op deze plek.

Re: Ouwe zooi

Origineel geplaatst door phochos
Ik zal vanavond of morgen een navragen of diegene nog de Juno 60 wil hebben. Reageer morgenmiddag dan weer op deze plek.

Is goed, zal ik doen alvast bedankt voor de moeite

:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back