Dit doen JRS en LecZ normaal qua Muziek

DJ_LecZ

Ouwe rot
Hallo allen! JRS en LecZ hebben weer een trackie gemaakt wij zijn erg benieuwed wat jullie er van vinden!!(negatief of positief advies is welkom) Dit is meer onze eigen stijl , daarom ook niet gemixed op SSL haha. De uiteindelijke versie wil ik een keer in Hilversum afmixen (school) ,rede is dat wij thuis geen monitoren hebben. De track zelf ja euh prodigy drum and bass achtig. Groeten LecZ JRS

http://student-kmt.hku.nl/~alex4/tracks/Dark_Roller_by_Lecz_Jrs.mp3

:doei:

Niet helemaal mijn stijl maar al met al prettig om naar luisteren. Beetje mysterieuze drum and bass!

Succes,

gr. Mario

leuke track hoor, maar je mag wel wat meer "OOMHP" in je kick steken.
zodat hij erg vet klinkt.
knap gedaan !

greets isnieZot

Heb effies geen geluid, ben aan het repatchen. Zal hem daarna effe beluisteren ;)

Brute muziek.

Qua mix, tjsa je kunt wel horen dat jullie niet goed kunnen horen. :) Maar het is ook moeilijk om zoiets te mixen d8 ik zo. Mooi transparant open en toch een dynamische kick en lekkere drumz. Ga d'r maar aanstaan.
En met masteren kom je er trouwens ook niet, dan kom je wel een eind maar niet lekker genoeg. Maw gewoon in H'sum mixen. :D

jezus, ik vind 't gewoon een reteknappe track, met geweldige geluiden, hoewel 'k de vraag heb wat nu de gedachte achter de track is.

[ja ja.. daar heb ik nu eenmaal behoefte aan..sorry] anders worden het gewoon knap gemaakte geluiden netjes geordend..don't understand me wrong.. 't zit wel goed in elkaar.:D

en 't mixen.. ja wie zegt dat daar stricte regels voor zijn.. niemand toch.:D uiteindelijk is het uitsluitend degene die net iets afwijkt van het stramien, die de tand des tijds doorstaat. Reken maar!!

Back