Genesis vsti hapert met i7 processor

D-Joriz-

99% disabled
ik heb sinds kort gennesiss vsti van ummet ozkan
http://www.youtube.com/watch?v=t-32...ummo/public_html/cms/&feature=player_embedded

nu hapert deze als enige vsti sinds mijn nieuwe pc met (intel i7:halleluja) processor,zal dit een foutje zijn in de software zelf?
ik kan wel met gemakt 10 x z3ta met alles op maximale cpu instellingen draaien.. dus daar zal het probleem niet liggen!

heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Heb je de fabrikant zelf al benaderd? Lijkt me dat dat de aangewezen plek is voor dit soort vragen.

het is een synthedit project van Ummet, de synth is freeware

ik zou het indd eens kunnen vragen..
waarom komt men daar niet eerst op voor men zulke dingen vraagt? haha
sorry dames/heren

Als ik 2 genesis plugins erin zet hapert die bij mij ook
vooral als ik de preset Trance lovers bewerk het zal de plugin zelf wel zijn die zoveel van je pc vraagt
ik heb zelf AMD 5000+ Dual

heb eens gelezen ergens gelezen dat de genesis gewoon zo dik klinkt omdat er eigenlijk +-200 waveforms gelayered worden (en daarom is ie dan ook zo immens zwaar)

Het lijkt me een VST die in de categorie 'extreem hoge onderlinge uitwisselbaarheid' valt. Voor deze bij benadering 8000 andere.

klopt, het verschil zit em in de presets van Ummet. Maar als je een beetje patches kan maken ben je bijv beter af met een V-station

200 waveforms? gehehehe daar had ik nooit eerder van gehoor dat ze dat ook deden!
maar dat zou indd een reden kunnen zijn..
bij mij is het bij best veel presets.. vooral die met clone en detune open
nu is detune altijd wel vretend aan je cpu ..
maar ik heb er gelukkig geen last meer van op geen enkele vsti,of genesis na dan

V-station heb ik ook wel goeie dingen over gehoord raphie

Back