• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

X0XB0X (mods, custom design, pure evil); Akai Sampler S2800; Roland MC303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
X0XB0X
Een tijd geleden gekocht, heeeeeeeeeel mooi en leuk, maar toch niet echt mijn ding.

Ik kocht hem nieuw, door iemand anders in elkaar gestoken, maar die had hem nog nooit gebruikt.

- ingebouwde lithium polymeer accu (1500mAH), de x0xb0x kan via deze ingebouwde accu van stroom voorzien worden.

- c0nsumer front paneel (zwart met wit/zwarte toetsjes)

- platte rode leds in het front paneel

- Aan/uit/oplaad schakelaars op de achterzijde.

- Laatste firmware: sokkos 1.9 (achteruit spelen, loops instellen, ...)

- eenvoudige overdrive aan de achterzijde, kan ook als tweede uitgang gebruikt worden

- solide aluminium tempo knop (degelijker dan orginele knop)

- 1% SMT weerstanden

- high gain transistoren

- extra CV-in and VCO-out/VCF-in aansluitingen op de achterzijde

Ruilen voor een MPC 2000 (met bijbetaling), een 88 toetsen gewogen klavier of
€650 inclusief verzending naar België en Nederland. Vaste prijs.

Akai sampler S2800, geen extra outs, geen extra ram. Door mij gekocht van iemand die een recording studio had (metal-hardcore) en hem enkele jaren geleden kocht om in 1 nummer te gebruiken. Sindsdien door hemnooit gebruikt. Ik heb hem een paar keeruitvoerig getest, maar hardware samplen is nét iets te retro voor mij.

Mét handleiding (is wel handig)

60 euro excl verzending of een leuke ruildeal.

MC303 met originele handleiding en adapter: €150

Fototjes...

Al wat reactie voor de X0X, maar blijkbaar heeft niemand NU geld, maar allemaal pas na de vakantie.
't Is een moordmachine.

De S2800 heeft geen SCSI uitbreiding. Maar de floppy drive werkt gewoon goed.

Attachments

• DSC_0546.jpg
    DSC_0546.jpg
    126,9 KB · Bekeken: 92
  • DSC_0549.jpg
    DSC_0549.jpg
    86,8 KB · Bekeken: 93
  • DSC_0555.jpg
    DSC_0555.jpg
    102,9 KB · Bekeken: 89
X0XBOX toch nog beschikbaar. Voor het forum enkel ruildeals.

Interesse in een 88 toetsen piano controller. Met bijbetaling uiteraard.

MC303 nog steeds hier, mooi machientje, leuk voor erbij. 100 euro.

Akai S2800 sampler is er ook nog steeds. Ik wil er 60 euro van, of een leuke ruil, geen kabels, daar heb ik er al genoeg van.

Ik heb ook nog een Midi Patchbay die hier al een tijd ongebruikt in mn rack hangt: Korg KMP 68, zelden gebruikt, altijd mooi gerackt gezeten, ziet er als nieuw uit. Dit is een hele handige patchbay met draaiknoppen vooraan om de desbetreffende midi-kanalen toe te wijzen. 6 in, 8 uits. Ik heb er 100 euro voor betaald in het voorjaar. Als ik er 60€ voor kan krijgen ben ik tevreden.

x0x wordt vrijdag opgehaald

MC303 is gisteren opgehaald voor 100 euro

KMP68 wordt vrijdag verzonden naar een vriendelijke Nederlander

Ok, wat is er nu nog?

De Akai S2800... ik zet er geen prijs meer bij, verras me. Ik had er graag 100 euro voor gekregen, maar dat gaat niet lukken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back