Alien Robot Dance
BRiES
X0XB0X
Een tijd geleden gekocht, heeeeeeeeeel mooi en leuk, maar toch niet echt mijn ding.
Ik kocht hem nieuw, door iemand anders in elkaar gestoken, maar die had hem nog nooit gebruikt.
- ingebouwde lithium polymeer accu (1500mAH), de x0xb0x kan via deze ingebouwde accu van stroom voorzien worden.
- c0nsumer front paneel (zwart met wit/zwarte toetsjes)
- platte rode leds in het front paneel
- Aan/uit/oplaad schakelaars op de achterzijde.
- Laatste firmware: sokkos 1.9 (achteruit spelen, loops instellen, ...)
- eenvoudige overdrive aan de achterzijde, kan ook als tweede uitgang gebruikt worden
- solide aluminium tempo knop (degelijker dan orginele knop)
- 1% SMT weerstanden
- high gain transistoren
- extra CV-in and VCO-out/VCF-in aansluitingen op de achterzijde
Ruilen voor een MPC 2000 (met bijbetaling), een 88 toetsen gewogen klavier of
€650 inclusief verzending naar België en Nederland. Vaste prijs.
Akai sampler S2800, geen extra outs, geen extra ram. Door mij gekocht van iemand die een recording studio had (metal-hardcore) en hem enkele jaren geleden kocht om in 1 nummer te gebruiken. Sindsdien door hemnooit gebruikt. Ik heb hem een paar keeruitvoerig getest, maar hardware samplen is nét iets te retro voor mij.
Mét handleiding (is wel handig)
60 euro excl verzending of een leuke ruildeal.
MC303 met originele handleiding en adapter: €150
Een tijd geleden gekocht, heeeeeeeeeel mooi en leuk, maar toch niet echt mijn ding.
Ik kocht hem nieuw, door iemand anders in elkaar gestoken, maar die had hem nog nooit gebruikt.
- ingebouwde lithium polymeer accu (1500mAH), de x0xb0x kan via deze ingebouwde accu van stroom voorzien worden.
- c0nsumer front paneel (zwart met wit/zwarte toetsjes)
- platte rode leds in het front paneel
- Aan/uit/oplaad schakelaars op de achterzijde.
- Laatste firmware: sokkos 1.9 (achteruit spelen, loops instellen, ...)
- eenvoudige overdrive aan de achterzijde, kan ook als tweede uitgang gebruikt worden
- solide aluminium tempo knop (degelijker dan orginele knop)
- 1% SMT weerstanden
- high gain transistoren
- extra CV-in and VCO-out/VCF-in aansluitingen op de achterzijde
Ruilen voor een MPC 2000 (met bijbetaling), een 88 toetsen gewogen klavier of
€650 inclusief verzending naar België en Nederland. Vaste prijs.
Akai sampler S2800, geen extra outs, geen extra ram. Door mij gekocht van iemand die een recording studio had (metal-hardcore) en hem enkele jaren geleden kocht om in 1 nummer te gebruiken. Sindsdien door hemnooit gebruikt. Ik heb hem een paar keeruitvoerig getest, maar hardware samplen is nét iets te retro voor mij.
Mét handleiding (is wel handig)
60 euro excl verzending of een leuke ruildeal.
MC303 met originele handleiding en adapter: €150