MPC herstelling voerman mislukt

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Een vriend van me had problemen met zijn MPC-1000. Soms gaf het scherm enkel strepen bij het aanzetten.
Via Akai is hij bij Voerman NL terecht gekomen voor reparatie.
na een hele tijd krijg hij het pak onder rembours terug gestuurd.
Bij het aansluiten echter: volledig geen teken van leven meer. De situatie is dus erger geworden.

De uitleg van de technieker was iets in de trand van:
"Apparaat aangezet: Helemaal in de war. Tweede keer aangezet: Apparaat start niet meer op. Apparataat gereworked: Start nu op en is niet meer in de war. Powerconnector op CPU-board extra doorgesolderd. Lijkt nu ok. Duurtest ok. Kostprijs 55 euro."

We hebben hierover nu al 2 mails verstuurd naar Voerman maar geen antwoord.
Ik ga hen wel eens bellen (daar die vriend het te druk heeft zal ik het proberen te regelen) maar zou toch graag wat advies hebben.
Kan ik het geld terug eisen?
Kan ik een kosteloze 2de herstelling eisen?
Iemand met soortgelijke problemen?
Hoe pak ik dit best aan?

alvast bedankt

Ook op reparatie rust over het algemeen garantie. Ik zou inderdaad bellen met Voerman. Wellicht speelt vakantietijd nog een rol, geen excuus, maar wel een mogelijke oorzaak van het uitblijven van antwoord.

Misschien weet MikePhilco (synthrepair.com) raad? Maar eerst zou ik Voerman de kans geven de boel te herstellen.

Vogens mij is een garantie van een maand of 2 op een reparatie wettelijk bepaald,
daar zou ik me dus niet zo een zorgen om maken.
Voerman kan wel eens traag zijn met reageren, het is idd ook vakantietijd.
Probeer eens te bellen, weet zeker dat ze je zullen helpen.
Succes iig.

was het even vergeten te melden hier:

UPDATE:
Voerman heeft kosteloos het hele powerboard vervangen. Bovendien alle verzendkosten vergoed.
MPC werkt uitstekend nu.

Heb gewoon gebeld, daar waren ze heel vriendelijk. De reden van geen antwoord was dat er iemand in verlof was..

Dus: VOERMAN = :okdan::okdan::okdan::okdan:

en deze topic kan op :slotje:

was het even vergeten te melden hier:

UPDATE:
Voerman heeft kosteloos het hele powerboard vervangen. Bovendien alle verzendkosten vergoed.
MPC werkt uitstekend nu.

Heb gewoon gebeld, daar waren ze heel vriendelijk. De reden van geen antwoord was dat er iemand in verlof was..

Dus: VOERMAN = :okdan::okdan::okdan::okdan:

en deze topic kan op :slotje:

zou er dan toch licht aan het eind van die klote tunnel zijn????
:mega:

Back