Fairlight CMI IIx 1200 euro

Grappig, vroeg het me laatst nog af. Wie heeft er nog zo'n Fairlight? En zo ja, doet iemand er nog wat mee?

Als je nu de foto's van die add ziet, krijg ik flashbacks uit 2001 A Space Odyssey (1969)

Kijk maar uit dat je naar deze geen centjes stuurt... scammer...
Is ook niet echt een reƫle prijs natuurlijk :)

... scammer...
Inderdaad. Ik heb wat testvraagjes gestuurd en het ding bevindt zich plotseling in Spanje en de eigenaar heeft "dringend" geld nodig :)
Trouwens: sommige van de foto's uit deze advertentie zijn afkomstig van een e-bay verkoop in de US van een paar maanden geleden...

Toch indrukwekkend, zo'n fairlight waarmee je naar huidige normen omzeggens niets meer kan aanvangen.

Een scammer dus, jammer. Volgens mij is dit een truc die ze vaker toepassen. Zag dit laatst ook al paar keer met een Oasys en van de week stond er ook nog een prohet t8 op ebay met dezelfde truc. Ze zorgen ervoor dat de aanbieder, de verkoper en het "item" allemaal in een ander land zijn. Hierdoor wordt aangifte doen lastig en blijft voor hen de pakkans laag.

inderdaad een scammer, ik heb voorgesteld het ding op te laten halen en contant te betalen.
niets meer vernomen, helaas.
stond nog op mij verlanglijstje.
nu dus wachten tot de goede Syntherklaas weer in het land is ( ook uit spanje), en dan mijn schoen checken.:mega:

Back