Yeah! Nog nooit zo dicht bij Jarre geweest!

Rikkie

Nieuwkomer
'k Heb mijn ouwe Roland-16 helemaal open gevezen. Ik kon de schakelaar niet herstellen maar wat wél lukte was hem de hele tijd aan te laten staan.
Na drie maanden op non-actief lukte het me nog perfect Beethovens Mondschein Sonate te spelen op piano.
Maar belangrijker voor dit forum: al het opzoekwerk over Jarre heb ik nu toegepast op mijn KORG X5DR. Het bakske is nie gemakkelijk te bedienen want elk knopke heeft wel een andere fuctie afhankelijk van modus.
Maar... met de vergaarde kennis over Jarre's klanken + gewoon het gehoor kreeg k klanken die, voor mij toch, heel dicht de analoge phaser strings van Jarre's Oxygène benaderden! Back to the zeventies!

Excuses voor mijn overdreven enthousiasme, het was niet nodig hiervoor een nieuwe draad te beginnen.

Ik had al bevestigd te komen naar de meeting op 5 september in Eindhoven. Ik neem niet alleen mijn Roland en Korg mee maar ook de schroevenvijzer om m open te halen moest ie het weer laten afweten.
Oh ja, speakers heb ik niet (voor de Korg dan) ik luister met hoofdtelefoon; mss kan ik m eventjes aansluiten op die van wie interesse heeft. Verwacht niet te veel k ben een nieuwbie en wil vooral bijleren (en heb nu al reeds bijgeleerd :p).

Voortaan zal ik geen impulsieve items meer beginnen. En nu eventjes vakantie, k ben terug 28 augustus.

Groetjes Rikkie.

Back