synth1969 Nieuwkomer Lid sinds 14 augustus 2009 Berichten 22 16 augustus 2009 #1 Even voorstellen. ik Ben Wim . Hobby is elektronica en muziek luisteren. En ik ben een eigen analoge synthje aan het maken.
Even voorstellen. ik Ben Wim . Hobby is elektronica en muziek luisteren. En ik ben een eigen analoge synthje aan het maken.
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 16 augustus 2009 #2 Welkom Wim. ..en uiteraard veel succes met je synth en veel plezier hier!
Hyper5nic heeft electronische roots Lid sinds 4 mei 2006 Berichten 408 Locatie Hoogstraten (België) 17 augustus 2009 #3 Hallo Wim, Welkom op SF. Ben wel even benieuwd, wat voor een analoge synth ga je bouwen? Een modulaire synth, of een TB-303 kloon, of nog iets anders... ? Alvast veel plezier hier, groete, Hyper
Hallo Wim, Welkom op SF. Ben wel even benieuwd, wat voor een analoge synth ga je bouwen? Een modulaire synth, of een TB-303 kloon, of nog iets anders... ? Alvast veel plezier hier, groete, Hyper
Grafmeester No brain, no pain! Lid sinds 6 november 2008 Berichten 374 Locatie Eindhoven 23 augustus 2009 #4 wel demo's hier posten wanneer je hem af heb he!
onrust nv Onrust industriëele audio Lid sinds 12 november 2008 Berichten 3.034 Locatie In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer 26 augustus 2009 #5 Welkom, ik ben benieuwd naar je synth. Ben zelf een analoge liefhebber, dus zit al met spanning op foto's en geluiden te wachten.
Welkom, ik ben benieuwd naar je synth. Ben zelf een analoge liefhebber, dus zit al met spanning op foto's en geluiden te wachten.
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 26 augustus 2009 #6 onrust nv schreef: Welkom, ik ben benieuwd naar je synth. Ben zelf een analoge liefhebber, dus zit al met spanning op foto's en geluiden te wachten. Zie meer... Niet zo onrustig, he? HIER staat 't topic
onrust nv schreef: Welkom, ik ben benieuwd naar je synth. Ben zelf een analoge liefhebber, dus zit al met spanning op foto's en geluiden te wachten. Zie meer... Niet zo onrustig, he? HIER staat 't topic