Draaiknoppen Yamaha

foxenberg

This really pisses me off
Jongelui!

Ik heb een beetje problemen met de draaiknoppen van mijn A3000. Soms reageren ze niet of veel te traag. Ik moet dan heeeeelllll voorzichtig en langzaam draaien, wil ik een edit maken. Ik heb al eens eerder op dit forum er iets over gelezen, maar kan het me niet precies meer herinneren en ook niet terugvinden. Kan dit op een eenvoudige manier verholpen worden :confused: En belangrijker; is dit een kostbaar grapke :confused: :confused:

Als je contact-spray gebruikt zorg dan dat ie behalve reinigt ook smeert en beschermt anders doen ze het na een week weer net zo slecht als daarvoor.

Kontakt 60 = reinigen
Kontakt 61 = smeren
Kontakt WL = beschermen

Je hebt ook sprays die alle 3 ineen hebben, kweet alleen het merk niet meer.

Je kunt de knoppen ook nieuw bestellen via YAMAHA (reparatie-service). Is ongeveer 40 euro voor alle 5 de knoppen.

Je moet wel eerst de frontplaat van de A3000 afschroeven zodat je een beetje gericht kunt sprayen zonder er een kliederboel van te maken.

toch maar weer es de zoekfunctie misbruiken....

Wie weet er een middeltje om deze knoppen schoon te spuiten?

Mvgr.

D.

Ja ik zat te googlen op deoxit, maar misschien dat er ook een soortgelijk middeltje is wat ik wel makkelijk bestellen kan...

Toch wel handig lijkt mij =)

Origineel geplaatst door DeLoN
toch maar weer es de zoekfunctie misbruiken....

Wie weet er een middeltje om deze knoppen schoon te spuiten?

Mvgr.

D.

heeft geen zit om hem schoon te spuiten het is namelijk een dichte knop en dan valt er niets schoon te spuiten

Back