Legacy sequencen met externe sequencer

303zalig303

gebruikte oscillator
Hallo people,

ik geraak er maar niet uit hoe ik de legacy collection kan sequencen met men electribe. Ik gebruik een cme usb naar midi kabel. De legacy herkent de kabel maar als ik men Electribe laat lopen gebeurt er niets.. Ohja, ik gebruik Mac.

Iemand een idee, ervaring ?

dankje wel :)

gebruik je de legacy stand alone of als vst plugin , in bv cubase?

stand alone:
bovenbalk->system->preferences
krijg je een schermpje waarop le kunt kiezen : audiodevice of midi settings of other
kies mididevice en daar kun je tot 3 devices voor midiin tegenlijk kiezen ( 1 is de ms20controler, een ander kan je electribe zijn en de derde bv een keyboard ) klik oke.
dan zouden de toetsjes moeten bewegen als ze midiinfo krijgen.
als je geen geluid hebt moet je dat kiezen onder audiodevice
succes

Ik heb de raad van Sunny zojuist opgevolgd en met succes m'n electribe EA-1 zo gekoppeld aan beurtelings de (Legacy) MS-20, dan de (Legacy) Wavestation en nu de (Legacy) Polysix.

'k Heb de EA-1 nu in pattern-modus staan ;) en scroll enkel nog maar door de preset patronen, telkens een andere kiezend. Tussendoor draai ik aan de knoppen van de softversie, of plug een patchcord (MS-20) naar een andere destination, of scroll door naar een andere preset. :D Eiiiindeloos veel speelplezier.

:P Nu bedenk ik, waarom heb ik eigenlijk nog keys nodig...

:peukie: Oja, als ik es piano of strings wil spelen ;) .. straks misschien.

:okdan: Zeker ook es doen!

hey sunny
bedankt voor je commentaar. op dat punt zat ik ook al, maar men es 1 stuurt precies niets door...

midi poort van de cme is 1 en die van de elctribe ook.

vreemd vreemd vreemd

Back