• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Roland Juno-106

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

psylo

Huh. Waar zit ik nu weer?
Dag allemaal,

Wegens onvoldoende gebruik, heb ik een Roland Juno-106 te koop.

De prijs is 350 euro.

Mazzel Caspar

Attachments

• juno106.jpg
    juno106.jpg
    23,3 KB · Bekeken: 96
Wil je niet ontmoedigen maar ik wens je heel veel suc6 toe.

Heb er ook een te koop gehad hier op het forum en die is gelukkig net verkocht. :D :D :D :D :D :D :D :D

Men is hioer een beetje verzadigd wanneer het gaat over Juno's

Iig veel suc6 met de verkoop

ruilen tegen een jx-8p (die overigens in perfecte bijna nieuwstaat is) met cardridge

Hmmmmm, nee ik ben niet in voor deze ruil-actie... Ik verkoop 'm juist omdat ik niet zo best overweg kan met toetsen. Ben meer een man van de electronische rechtoe-rechtaan zooi snap je wel ;-).

Ennuhhh, bedankt voor de motiverende woorden Sphere!!!! Ik ken de verzadiging, maar ik verzeker je... Het is echt een prima apparaat voor de liefhebbers (welke er ongetwijfeld zijn!)....

Mazzel Caspar

Ik geloof dat er een misverstand is....

Ik gebruik de Juno 106 bijna niet, omdat ik geen "piano" (oei fout woord grrrrrr) kan spelen... snap je? Ik gebruik nu de Juno alleen aangestuurd via MIDI voor de geluiden en effecten (die overigens wel vet zijn!), dat vind ik te minderwaardig voor zo'n goeie synth. Er zijn ongetwijfeld mensen die hem veel beter kunnen gebruiken, dan dat ik nu doe. Vandaar dat ik 'm verkoop!

Mazzel Caspar

Okee.... maar nu snap ik nog niet betreft je electronische rechtoe-rechtaan zooi!
*D :confused: =( :{ :L

Nu al weer mee uitgespeeld Caspar? :)

Mensen, ik kan uit zeer betrouwbare bron vermelden dat zowel de vorige als de eerste eigenaar van de synth er goed voor gezorgd hebben. :)

Origineel geplaatst door psylo
Ben meer een man van de electronische rechtoe-rechtaan zooi snap je wel ;-)

Wat bedoel je daar mee?
Op een knopje drukken en het ding begint vanzelf dingen te spelen? Of groovebox-prullen?

Die juno is toch wel de meest eenvoudige straight-forward synth die ik ken!

Die juno is toch wel de meest eenvoudige straight-forward synth die ik ken!

Caspar speelt liever met een 'groefboks', prima toch? Ieder z'n ding nietwaar?

Alle oscillators etc zijn nog intact (selftest)?

Als Caspar ze niet gesloopt heeft wel ;) (...is ooit mijn Juno geweest, en daarvoor is 'ie van een vriend van mij geweest die hem ooit nieuw heeft gekocht. Bij mij is 'ie in technische topstaat weggegaan en ik neem aan dat 'ie nog steeds goed is)

heb je email psylo ?

Onderaan de berichten heb je een e-mail knop die je kunt gebruiken om e-mailtjes te sturen. Om het je nog makkelijker te maken: klik hier om Caspar een e-mailtje te sturen.

Alle functies werken nog goed, om terug te komen op de reactie van Wesko.

Verder voel ik me niet echt genoodzaakt, m'n synth-technische vocabulair te onderbouwen :bekdicht: hahahaha! Jullie hebben natuurlijk wel gelijk, maar het gaat er om dat er hier een Juno te koop staat, of zie ik dat verkeerd?

Laterz!!!

PS Misschien wel een interessante discussie voor een ander gedeelte van het forum :biertje:

Heej Mike...

Geeft interessante situaties als je tegelijk een reactie zit te tikken! Thnx....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back