• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop solina/arp stringsynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
beste mensen,
aangezien ik geld nodig heb voor een andromeda ben ik wat zaken aan het verkopen. een van de duurder dingen is een solinastringsynthesizer in goed staat. een van de weinige. misschien heeft toch iemand interesse. meer info staat op ebay. ik hoop dat hij in nederland blijft.
groet sunny

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2510321514

Attachments

• solina*.jpg
    solina*.jpg
    55 KB · Bekeken: 99
Aiaiaiaia karamba! Je moet hem niet verkopen aan een collector! DIT was juist het instrument dat ik nodig heb en die ik sinds mijn kinderjaren ken, ga er een volledige album mee maken (samen met paar andere instrumenten)!! maar ik heb specifieke instrumenten nodig, en die is er een van. Is wel spijtig dat ik nu juist veel geld heb gebruikt voor andere dingen, maar misschien kan ik wel iets vinden, mijn huis verkopen of zo

:r

tja dan zal dit wel de enige overgeblevene zijn, die uit jouw jeugd. sorry hoor er is er vast nog wel een van te vinden. en wat dat huis betreft:een tweede hypotheek moet toch wel lukken of niet?
groetjes ,sunny

[off-topic]

willen je andere synths anoniem blijven ofzo?

of zijn dat synth-burqa's :D ?

[/off-topic]

don't mention the war !
(j.cleese)

hmmm..

wat zit er eigenlijk onder die deken?????????????????????????

een heeeel lief solina orgeltje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back