Siel/Cruise!

13dertien

Nieuwkomer
FF,voorstellen met Dirk van der Plas uit Katwijk aan Zee.
Heb sinds kort een leuke oude italiaanse synth erbij ziet er perfect uit speelt perfect etc....maar 1 ding werkt helaas niet en dat is het LFO van het monosynth gedeelte van de synth ,lampjes *leds* branden wel van de vibrato schakelaar,en ook van vibrato schuifpotmeters speed en depth maar als je aan de schuif regelaars komt gebeurt er helaas niets en dat is erg jammer,een vraag is er iemand die mij zou kunnen vertellen wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn??
Alvast bedankt voor de hint.p.s.kan zelf wel een beetje overweg met electronica maar tot een zekere hoogt vandaar!:okdan:

welkom :)
heb je de connectors binnenin al gecontroleerd ? kan me eigenlijk niet meer herinneren of de lfo een eigen bord heeft.. maar de connectors tussen borden
willen nog wel eens niet goed werken bij dit model.(slechte solderingen, vuil)
met een multimeter kom je een heel eind in ieder geval
succes ermee !

welkom :)
heb je de connectors binnenin al gecontroleerd ? kan me eigenlijk niet meer herinneren of de lfo een eigen bord heeft.. maar de connectors tussen borden
willen nog wel eens niet goed werken bij dit model.(slechte solderingen, vuil)
met een multimeter kom je een heel eind in ieder geval
succes ermee !

idd gewoon open maken = veel ruimte en alle connectors effe los / vast maken kan wat los / afgebroken zijn ..
oude prints ...
hekken achtige connectors .

verders leuk bakkie hoor
=)
khad de oude van soulc

Back