Music for Supermarkets - on download here...

Hanz

Anonieme Analogist
Nice try Mike...

...maar dan doettieutniemeer! (dan is't de originele site ipv de google cache versie, en die geeft nix).

<ENGELS ACCENT>Voorrrrallll dorrrgahn!</ENGELS ACCENT>

...maar dan doettieutniemeer! (dan is't de originele site ipv de google cache versie, en die geeft nix).

Hier geen problemen, heb net nog een paar MP3tjes aangeklikt (#1 en #5) en die beginnen gewoon te downloaden? Misschien dat Chello's servers zich op een andere plaats in het time/space continuum bevinden? :confused:

<ENGELS ACCENT>Voorrrrallll dorrrgahn!</ENGELS ACCENT>

<ZOETERMEERS ROLLENDE Rrrrrrrrrrr>Hou je Barrrrrrrrrrry Stevens effect maarrrrrrrrrrrrrrr voorrrrrrrrrrrr je hoorrrrrrrrrr, ik ben zo Nederrrrrrrrrrrrrrlands als het maar kan :D </ZOETERMEERS ROLLENDE Rrrrrrrrrrr>

Ai! Een scheur in het tijd/ruimte continuum... Ik sta machteloos!
:erm:

Wbt dhr. Stevens.... Surrey Whore! 8)

http://home.online.no/~per-kr/

Semi-OT (en niet de moeite waard om er een nieuw topic over te starten): Even kijken, deze Jarre fan kan Equinoxe 4 met een TR-909, een Virus B en een D-50 namaken. Zie "my music".

Woohh... brrrrrriljant gecoverd vind ik!
Daar kan Ed 'Synthesizer Greatest' Starink nog wel een puntje aan zuigen...

Origineel geplaatst door Hanz
Woohh... brrrrrriljant gecoverd vind ik!
Daar kan Ed 'Synthesizer Greatest' Starink nog wel een puntje aan zuigen...

Daar sluit ik me bij aan (ondanks dat ik die 909 een beetje teveel vindt), hij staat dichter bij het origineel dan ons aller Ed.
Oh en luister ook naar die die Lucio Fulci cover, die is ook erg mooi (en wederom dicht bij het origineel).

Back