Beatbrother
Stamgast
Ik ben al een tijdje op zoek naar een zangeres, maar het was nog nie in mij opgekomen om daar hier op DSF eens achter
te vragen ...
Vandaar nu mijn vraag ...
Ff een korte toelichting ...
Ik heb overlaatst een nieuwe commerciële dance-productie gemaakt ...
Ik heb het laten inzingen door een demo-stem ...
Ik heb het eens laten horen aan de platenfirma en ze zijn er heel enthousiast over ...
Ze hebben het dan ook meegenomen naar de internationale MIDEM beurs in Frankrijk ...
Spanje wilt het nr tekenen en er is interesse vanuit Engeland, Duitsland, Portugal, ...
De enigste opmerking die ze gegeven hebben (en wat ik verwacht had) was de stem ...
Ik moet het nu laten inzingen door een nieuwe zangeres ... Daarom dat ik ook de opdracht van de platenfirma
heb gekregen om op zoek te gaan naar een meisje, die uitstraling heeft, op een podium wil staan en
goed kan zingen ...
Is er iemand van jullie die zo iemand kent, die daar interesse in zou hebben ?
Big thnx ...
Greetz Bart !
te vragen ...
Vandaar nu mijn vraag ...
Ff een korte toelichting ...
Ik heb overlaatst een nieuwe commerciële dance-productie gemaakt ...
Ik heb het laten inzingen door een demo-stem ...
Ik heb het eens laten horen aan de platenfirma en ze zijn er heel enthousiast over ...
Ze hebben het dan ook meegenomen naar de internationale MIDEM beurs in Frankrijk ...
Spanje wilt het nr tekenen en er is interesse vanuit Engeland, Duitsland, Portugal, ...
De enigste opmerking die ze gegeven hebben (en wat ik verwacht had) was de stem ...
Ik moet het nu laten inzingen door een nieuwe zangeres ... Daarom dat ik ook de opdracht van de platenfirma
heb gekregen om op zoek te gaan naar een meisje, die uitstraling heeft, op een podium wil staan en
goed kan zingen ...
Is er iemand van jullie die zo iemand kent, die daar interesse in zou hebben ?
Big thnx ...
Greetz Bart !

[end off topic]