Ondersteuning?

dieterboels

Nieuwkomer
Hallo,
ik zou heel graag de Native Instruments Elektrik Piano hebben. Wordt niet meer gemaakt, maar is wel nog in stock in sommige winkels. Echter:

Dit staat bij specificaties:
"Minimum: Windows XP, Pentium III/ Athlon 800 MHz, 512 MB RAM
Recommended: Windows XP, Pentium III/ Athlon 1.2 MHz, 1 GB RAM

Ondersteunt Windows XP, MAC OSX, VST, Audio Units, ASIO, Core Audio en Direct Sound."

En ik heb:
Windows Vista 32 bits, 4 Gb RAM, en 1,8 Ghz, Intel Core 2 Duo CPU.

Zal dat enig probleem leveren?

Voor meer info over mijn plannen en vragen zie www.Synthforum.nl - forum - Synthesizers en synth-modules - Fender Rhodes Help?

Alvast bedankt
Groetjes
Dieter

Mijn gevoel zegt dat dat geen problemen moet geven. Is er niet nog ergens een Demo versie te downloaden? Dan kun je het proberen, maar wellicht is op het Foum ook wel iemand die Vista Draait met deze VST, ik in ieder geval niet.

Nee, dat is geen probleem.

Plugins blijven sowieso nog wel een tijdje draaien over het algemeen (al kan het zijn dat de installatieprocedure het opgeeft), het is voornamelijk audio hardware waar je je druk om moet maken.

Ondersteuning Update I

Ondersteuning Update I

Hallo,
alvast bedankt voor de eerste hulp. Ben ondertussen al wat verder en heb al een beetje geëxperimenteerd met freeware softsynths, werkt al geweldig (met midicontroller van M-audio). Een externe geluidskaart (Tascam Us122L) is ondertussen ook al aangeschaft.

Zit gewoon nog met één probleem. Alle plugins in Cubase LE4 (geleverd met Tascam) werken perfect voor mijn Midi controller. Nu zat ik met de volgende vraag:

Ik heb ook guitar rig dat werkt in standalone maar zou graag mijn gitaar kunnen modifiëren in cubase zelf. Dit lukt mij absoluut niet,... kan iemand mij helpen?

Ik weet het, ben een beginner, maar vind op internet nergens die info. Vind vanalles over VSTi met Midi controllers, maar in mijn geval is het voor de gitaar.

Nog eens bedankt!
Dieter

Back