• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Enrico

Nieuwkomer
Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer in nieuw staat. Vaste prijs € 1000
of eventueel te ruilen tegen iets ...leuks

Laatst gewijzigd:
Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Origineel geplaatst door Enrico
Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer in nieuw staat. Vaste prijs € 1000

Is die Future Retro van Jomox??

Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Origineel geplaatst door BCA303
Is die Future Retro van Jomox??

Jomox doet nu eindelijk de distributie van de 777

Re: Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Re: Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Jomox doet nu eindelijk de distributie van de 777

De jongens die jomox importeren ... importeren ook de 777.

Re: Re: Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Re: Re: Re: Re: Jomox Future Retro 777 Synthesizer/Sequencer

Origineel geplaatst door glennplumber
De jongens die jomox importeren ... importeren ook de 777.

Dus is ie niet van Jomox zelf 8o)

Ik zeik nooit over een prijs, maar dit gaat werkelijk NERGENS over.. 777 euro's is max.

Origineel geplaatst door krz
Ik zeik nooit over een prijs, maar dit gaat werkelijk NERGENS over.. 777 euro's is max.

Ja inderdaad, dat ding kun je bestellen bij future retro voor 777 dollar. Dan zal er nog een klein bedrag aan shipping kosten bijkomen, zeg dat je in het totaal 800 euro kwijt bent.

Daarbij komt ook nog eens dat dit apparaat niet nieuw meer is, dus die gast die het hier verkoopt mag blij zijn als ie hem voor 600 / 700 kwijt kan. Voor andere synths word als 2dehands prijs toch ook niet meer gevraagd dan de nieuwprijs ?

Kijk als dat ding nou een klassieker was, maar hij is zelfs nog gewoon in productie !!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Cozko
En evt BTW en invoerbelastingen dan?
Volgens mij is de 'Europese prijs' ergens rond de 1200 euro. Nee, dat verzin ik niet zelf dus... 8)

http://www.musik-service.de/ProduX/Keys/Professional/Synthesizer/Future_Retro_777_Synthesizer.htm

Tja,

Lijkt me allemaal een beetje sterk dit, als je bij een bedrijf als future retro voor 777 dollar zo'n ding aanschaft en zij sturen het via de normale expresse op dan betaal je alleen verzendkosten. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er bovenop de waarschijnlijk 800 euro, ook nog eens 400 euro invoerrechten komen !!

Maar ja wie ben ik ?

1 ding weet ik, het future retro synthje heeft vorig jaar ook in de interface gestaan, en toen stond er een nieuw bedrag van onder de 1000 euro !

Hi Folks,

Jeetje wist niet dat het zulke reacties bij jullie zou uitlokken :confused:
anyway,
de prijs voor een 777 die ik vroeg is zeker niet aso,
de europese prijs (en niet verkrijgbaar in NL , zoals zoveel niet) staat inderdaad op rond de €1200, zoals een aantal van jullie beschreven en mocht je hem direct uit de states willen halen dan betaal je wel zeker invoer rechten + money transfer want 'natuurlijk' accepteren ze geen cc + een behoorlijk bedrag om ze te verzekeren (geen idee meer hoeveel maar het was niet misselijk)

Ik heb er dus 2 en doe er 1 weg, liever ruil ik hem tegen een 808 of een k2000 keys.

and please do not shoot me

Laatst gewijzigd:
eh 777 dollar
plus 144 euro import
plus 20 euro administratie als het mee of tegen zit
80 dollar verschepen als je mazzel heb
zit je al bijna aan de 1100 euro hoor als je geluk heb

Ik heb er dus 2 en doe er 1 weg, liever ruil ik hem tegen een 808 of een k2000 keys.

Misschien dat Leo wel intresse heeft in een ruil. Kijk effe op het forum, hij bied een 808 aan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back