Externe SCSI Cd-Rom

Status
Please reply by conversation.
Ik heb een Roland CD-5 SCSI cd rom liggen. Ik heb 'm nog nooit gebruikt en weet dus niet of ie goed werkt. Voor 50 euro is ie van jou.

Ik heb hier nog wel een SCSI brander liggen, helaas niet extern. Moet je dus zelluf ff een voeding scoren. Of een SCSI-kaart en de drive in je PC bouwen.

Voor een fles redelijke wiskey mag je hem komen halen in Arnhem. Dus nog lekker in de buurt ook! ;)

Ja maar je hebt ook al zoveel mooie spulletjes. Jij hebt niks te klagen haha.

Origineel geplaatst door Cozko
Ik heb hier nog wel een SCSI brander liggen, helaas niet extern. Moet je dus zelluf ff een voeding scoren. Of een SCSI-kaart en de drive in je PC bouwen.

Voor een fles redelijke wiskey mag je hem komen halen in Arnhem. Dus nog lekker in de buurt ook! ;)

mmmm maar waar vind ik nou z'n voeding's kast? heb hem namelijk nodig voor mn samplert!

Maar is het niet handiger voor jou om sowieso ook een SCSI-kaartje in jouw PC te hebben (gezien andere posts die ik van je heb gelezen)???

Ja dat dacht ik ook! ik heel leukl naar de winkel SCSI kaartje gekocht met kabeltje dus ik leuk installeren die hele troep doet ie het niet heb echt alles geprobeerd maar mn pc herkent de s2000 gewoon niet.. snap er echt geen reet van heb zelfs een andere computer gekocht om te kijken of dat hij daar mee deed maar helaas geen geluk!

Het is natuurlijk niet zo als je de sampler aan de PC sluit dat je dan bv. een extra HD in Windows krijgt.
Je moet hem aansturen met bv. SoundForge of WaveLab.
En een ander ding kan natuurlijk zijn dat je je sampler aan het eind niet getermineerd hebt.
Geduld is een schone zaak 8)

:doei:

Origineel geplaatst door Triple Six
Het is natuurlijk niet zo als je de sampler aan de PC sluit dat je dan bv. een extra HD in Windows krijgt.
Je moet hem aansturen met bv. SoundForge of WaveLab.
En een ander ding kan natuurlijk zijn dat je je sampler aan het eind niet getermineerd hebt.
Geduld is een schone zaak 8)

:doei:

Ja da snap ik! maar mesa of recycle herkenen zeggen steeds dat er geen device is!? er zit verder ook niks in de SCSI chain en de S2000 is volgens mij al uitzichzelf geterminate!? word er een beetje moedeloos van..

staat alles goed in je scsi-bios?

das off-topic of niet? sorry!

Status
Please reply by conversation.
Back