• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synths /analoog/digi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
-bod gevraagd op divers spul .........
een NOrdlead 1 met [dure] voice-expansion ,....
een siel analoge expander dk 80 2dco ,vca.s,vcf,midi
een EMUproteus /1 [32 voice/16 timbre ....ok]
en eeen doepfer ms 404[de synth cloon van doepfer a100quality ....

ok khoort wel liever, in mn mail

komtie dan

komtie dan

nou om iedereen tevreden te houden ,want we houden hier toch van elkaar ,
[en nog meer van onze synthies]komen de richtprijzen ,...
heel fijn om te horen dat je een nordlead1 met... wel 1000 eu waard vindt ,[no war]
[dan moet jij de mijne maar kopen heheheh.....]
- ik heb een hele leuke aanbieding van leo gehad op mn nordl. [ Leeeo. ik denk er seriues over....]
anders zou ik er 650 voor willen hebben....![is denk iik redelijk]
- E-MU proteus = 160.!
- de siel analoge exp. = 199.!met een Semi-zeldzamedatacardridge ,..pfff 3x woordwaarde ,scrabble ja
- de doepfer ms 400 ,nicey....[moet op geboden worden ,is niet van mij,vandaar ]
- de Boss fx unit ,weggeefprijs van 60.-[en deze is eg best ok ]

duidelijk
ik hoort wel ,.....:D
evt pingelen mag altijd succes niet verzekerd ,[netals de future....:halleluja

OFFTOPIC...

OFFTOPIC...

Ik heb geen probleem dat je als moderator mijn offtopic bericht hebt verwijderd.

Wil je dat dan ook doen voor ALLE andere offtopics in ALLE andere threads ? Iedereen gelijk voor de wet dan.

Geen 2 maten 2 gewichten politiek AUB.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back