waves werkt niet in cubase 5

Zijn twee aparte programma's.

32 bit programma's werken gewoon in Cubase 64 bit. Je kan dan alleen maar max 4 gb geheugen gebruiken, maar dat is bijna altijd meer dan genoeg.

- Dus je moet bij aanschaf kiezen of je een 32bit of 64bits versie van Cubase wil?

- 32bit programma's werken wel onder Windows 64bit, maar 32bit vstplugins werken toch niet onder cubase 64bit?

Ik heb geen support van Waves en vertik ook om van dat WUP gebruik te maken..
Ik heb mijn Waves Renaissance bundle (eq,comp en rev) jaren geleden gekocht en kan er nog steeds mee werken..Ik heb het gespeeld via Amptec/Waves supergasten daar.

Bij de aanschaf van mijn pakket bestond het WUP nog niet eens, en zonder de support die ik van Amptec heb gekregen, had het pakket nu in een doos gelegen en was het niet geinstalleerd...

- Dus je moet bij aanschaf kiezen of je een 32bit of 64bits versie van Cubase wil?

- 32bit programma's werken wel onder Windows 64bit, maar 32bit vstplugins werken toch niet onder cubase 64bit?

ad 1: nee hoor, op de DVD staan beide versies

ad 2: voor 32bits plugins in de 64bits Cubase heeft Steinberg een VST wrapper/bridge bedacht. Die moet voor de vertaling van 32b naar 64b zorgen. Maar of die nu al lekker soepel draait...???

Ik kreeg mijn bundle overigens niet eens geinstalleerd op mijn nieuwe desktop...
Lag niet aan Cubase 4 en ook niet aan m'n Waves maar aan IE8..

ad 2: voor 32bits plugins in de 64bits Cubase heeft Steinberg een VST wrapper/bridge bedacht. Die moet voor de vertaling van 32b naar 64b zorgen. Maar of die nu al lekker soepel draait...???

die bridge werkt voor geen meter! bluescreens, freezes en allemaal ellende!
kga snel maar terug naar 32bit, kan ik tenminste normaal gebruik maken van mn software :erm:

Klopt, Die bridge van Cubase zelf is nog zo kreupel als wat. De enig werkende oplossing is JBridge.. Goed progje.

Hier heb ik het ook opgegeven om na een dure investering in het Diamond Pack ook steeds bij te betalen via dat WUP.. Waves zuigt. is het niet dat bepaalde plugins een must zijn.

Back