Dag iedereen,
ik zou wat hulp kunnen gebruiken bij het volgende.
Ik heb voor mijn modular een module met op het frontpaneel 32 jack bussen gemaakt. 8 daarvan heb ik ondertussen al als 2x4 multiple in gebruik.
Nu was ik aan het bedenken wat ik met de andere jack bussen kan doen. Ik heb al een clock divider (mbv een cmos teller) en een switch (zie schema) waarmee ik tussen de twee Cv uitgangen van mijn sequencer kan switchen op breadboard gemaakt.
Maar nu heb ik dus nog 16 jack bussen over. Heeft er iemand een idee welke (simpel uitvoerbare) ontwerpen hier nog bij zouden passen? Ik zou nog logische poorten kunnen maken met cmos ic's maar dat zou dan enkel in het DC bereik werken en dit zou volgens mij niet veel toevoegen aangezien ik maar één sequencer heb.
Dit is wat ik nu in gebruik heb:
1 x Paia Midi2Cv
2 x Mfos Vco
1 x Mfos Noise Cornucopia
1 x Mfos S&H
1 x Mfos Adsr
1 x Mfos 24dB/Oct Lpf
2 x Mfos Dual Vca
1 x Mfos Lfo
1 x Mfos Dual Ar
1 x Mfos State Variable Filter (12dB/Oct)
1 x Mfos Ring Mod
2 x Multiples
1 x Yusynth Ac-Dc Mixer
1 x Baby 10+ Sequencer
Hier nog eens de indeling van het frontpaneel.
Alvast bedankt om even mee te denken.
ik zou wat hulp kunnen gebruiken bij het volgende.
Ik heb voor mijn modular een module met op het frontpaneel 32 jack bussen gemaakt. 8 daarvan heb ik ondertussen al als 2x4 multiple in gebruik.
Nu was ik aan het bedenken wat ik met de andere jack bussen kan doen. Ik heb al een clock divider (mbv een cmos teller) en een switch (zie schema) waarmee ik tussen de twee Cv uitgangen van mijn sequencer kan switchen op breadboard gemaakt.
Maar nu heb ik dus nog 16 jack bussen over. Heeft er iemand een idee welke (simpel uitvoerbare) ontwerpen hier nog bij zouden passen? Ik zou nog logische poorten kunnen maken met cmos ic's maar dat zou dan enkel in het DC bereik werken en dit zou volgens mij niet veel toevoegen aangezien ik maar één sequencer heb.
Dit is wat ik nu in gebruik heb:
1 x Paia Midi2Cv
2 x Mfos Vco
1 x Mfos Noise Cornucopia
1 x Mfos S&H
1 x Mfos Adsr
1 x Mfos 24dB/Oct Lpf
2 x Mfos Dual Vca
1 x Mfos Lfo
1 x Mfos Dual Ar
1 x Mfos State Variable Filter (12dB/Oct)
1 x Mfos Ring Mod
2 x Multiples
1 x Yusynth Ac-Dc Mixer
1 x Baby 10+ Sequencer
Hier nog eens de indeling van het frontpaneel.
Alvast bedankt om even mee te denken.