Speeddemon
Gear-sloerie
Goedendag allen.
Na vele google-zoekacties voor specifieke zaken werd ik vaak verwezen naar Synthforum, en wegens een gebrek aan Nederlandstalige discussiefora, waar men over allerlei studio-gerelateerde gear kan discussiëren, leek het mij wel wat om me hier aan te melden.
Anyway, ik ben een gitarist, 29 jaar, afgestudeerd aan de Rockacademie en heb een kleine, maar snel groeiende homestudio.
Ik heb maar 1 synth, een oude Alesis QS7, dus voorlopig zal ik mij qua vragen en evt. antwoorden vooral richten op allerhande studio spul.
Als attachment een foto van m'n huidige studiosetup;
multitrack recorder: Korg D1200
master-rec: Alesis Masterlink en Philips N4522 (1/4" tape)
monitoring: Focal CMS65
pre-amps: Art Voice Channel, M-Audio DMP-3 (2x), GAP PRE-73, Joemeek VC1Q (niet afgebeeld)
comps: FMR RNC, FMR RNLA, Art Pro VLA II, Behringer Tube Composer
fx: Boss SE-50, Lexicon PCM90, TC M-One XL, Sony DPS-V55M
drums: Roland R-8MKII, Roland R-70, Boss DR-880 (+ Korg PadKontrol binnenkort)
Ik heb onlangs m'n 24 sporenrecorder (Yamaha AW2400) verkocht en zit nu rond te kijken voor een mogelijke vervanger (HD24, DPS24, PC?...)
Na vele google-zoekacties voor specifieke zaken werd ik vaak verwezen naar Synthforum, en wegens een gebrek aan Nederlandstalige discussiefora, waar men over allerlei studio-gerelateerde gear kan discussiëren, leek het mij wel wat om me hier aan te melden.
Anyway, ik ben een gitarist, 29 jaar, afgestudeerd aan de Rockacademie en heb een kleine, maar snel groeiende homestudio.
Ik heb maar 1 synth, een oude Alesis QS7, dus voorlopig zal ik mij qua vragen en evt. antwoorden vooral richten op allerhande studio spul.
Als attachment een foto van m'n huidige studiosetup;
multitrack recorder: Korg D1200
master-rec: Alesis Masterlink en Philips N4522 (1/4" tape)
monitoring: Focal CMS65
pre-amps: Art Voice Channel, M-Audio DMP-3 (2x), GAP PRE-73, Joemeek VC1Q (niet afgebeeld)
comps: FMR RNC, FMR RNLA, Art Pro VLA II, Behringer Tube Composer
fx: Boss SE-50, Lexicon PCM90, TC M-One XL, Sony DPS-V55M
drums: Roland R-8MKII, Roland R-70, Boss DR-880 (+ Korg PadKontrol binnenkort)
Ik heb onlangs m'n 24 sporenrecorder (Yamaha AW2400) verkocht en zit nu rond te kijken voor een mogelijke vervanger (HD24, DPS24, PC?...)