• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ik moet ruimen! Nord, mixer, Boss, MFOS, Doepfer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Krek

Jungle of Wires
Tja, ik moet toch echt gaan ruimen en wat spullen verkopen die ik weinig meer gebruik.

Nord micromodular (ik kan er niet mee overweg) incl. originele manual en adapter - € 190,-
Boss GE-10, heerlijke analoge eq in een metalen kast met enorm bereik. Is nog nagekeken, werkt prima! - € 75,-
2x Behringer Multimix MX400. € 25,- per stuk of 2 voor € 40,-
Soundlab minisynth - € 275,-
Boss MT-2 (zonder adapter) - € 30,-
Curious inventor voice of Saturn Synth, gebaseerd op de Atari punkconsole - € 125,-
Curious Inventor Voice of Saturn Sequencer - € 200,- Samen met de VoS synth € 300,-
Boss DR-670 incl originele manual en adapter - € 125,-
Lem 810 E mixer, super analoge mixer, heerlijke klank, maar hij is gewoonweg te log en te groot voor mij. 8 kanaals, mist alleen wat sliderkapjes en plastic knopjes, maar het werkt allemaal wel! - € 175,- (wordt niet opgestuurd)
Doepfer A-114 Ringmod - € 55,-
Doepfer A-137 Wave Multiplier (1) - € 55,-
Korg Nanokey zwart € 40,-

Alles inclusief verzenden! Behalve de mixer.

VoS modules (synth en sequencer) VERKOCHT
Micromodular nog steeds GERESERVEERD

Over:

Lem 810 E mixer, super analoge mixer, heerlijke klank, maar hij is gewoonweg te log en te groot voor mij. 8 kanaals, mist alleen wat sliderkapjes en plastic knopjes, maar het werkt allemaal wel! - € 175,- (wordt niet opgestuurd)

Micromodular is net opgehaald, dus VERKOCHT

Nog steeds te koop:

Boss DR-670 verkocht en opgehaald.

Nog steeds te koop:

2x Behringer Multimix MX400. Prijsverlaging: € 20,- per stuk of 2 voor € 30,-
Soundlab minisynth - prijsverlaging: € 250,-
Boss MT-2 (zonder adapter) - Prijsverlaging: € 25,-
Lem 810 E mixer, super analoge mixer, heerlijke klank, maar hij is gewoonweg te log en te groot voor mij. 8 kanaals, mist alleen wat sliderkapjes en plastic knopjes, maar het werkt allemaal wel! (wordt niet opgestuurd) - Prijsverlaging: € 150,-
Korg Nanokey zwart Prijsverlaging: € 35,-

Korg Nanokey VERKOCHT

Resteerd nog:

2x Behringer Multimix MX400. € 20,- per stuk of 2 voor € 30,-
Soundlab minisynth - € 250,-
Boss MT-2 (zonder adapter) - € 25,-
Lem 810 E mixer, super analoge mixer, heerlijke klank, maar hij is gewoonweg te log en te groot voor mij. 8 kanaals, mist alleen wat sliderkapjes en plastic knopjes, maar het werkt allemaal wel! (wordt niet opgestuurd) - € 150,-

Komt nog bij, met enige twijfel, maar ik gebruik hem toch echt te weinig en ik zoek iets anders (alleen weet ik nog niet precies wat):

DSI MOPHO: € 260,- incl. verzenden

Er komt nog weer wat bij:

MODS, kunnen jullie de titel aanpassen in: Nog meer ruimen: Doepfer, MOPHO, Soundlab, mixers en gitaar effecten. enz. enz.

Thanx alvast. Dit is het nieuwe lijstje:

2x Behringer Multimix MX400. € 20,- per stuk of 2 voor € 30,-
Soundlab minisynth - € 250,-
Boss MT-2 (zonder adapter) - € 25,-
Lem 810 E mixer, super analoge mixer, heerlijke klank, maar hij is gewoonweg te log en te groot voor mij. 8 kanaals, mist alleen wat sliderkapjes en plastic knopjes, maar het werkt allemaal wel! (wordt niet opgestuurd) - Nieuwe prijs: € 125,-
DSI Mopho: € 260,-
EHX Memoryman deluxe incl. adapter: € 235,-
Edirol M-10MX handig 10 kanaals mixer (kan op batterijen): € 65,-
A-100 MNT incl adapter voor 4 doepfer modules: € 30,-
A-110 Standard VCO: € 100,-

Alles incl. verzending, behalve de LEM mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back