• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GENELEC 8050 set, Dynaudio BM6A set

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

baso

Stamgast
Te Koop een set Genelec 8050 monitors. Deze monitors heb ik nu 1 jaar gebruikt en zijn nog in perfecte staat. De 8050's hebben behalve een uitstekende weergave ook ontzettend veel power. ( Ze kunnen HARD!)

Ik doe de speakers met pijn in mijn hart weg, omdat ik na 2 jaar professioneel produceren over ga naar een 3-wegsysteem.

De Speakers zijn in omgeving Utrecht of Eindhoven op te halen.

Vraagprijs is 1.800,-

Dynaudio BM6A set monitors

Dynaudio BM6A set monitors

Ik heb een setje Dynaudio's bm6a te koop. In perfecte staat. Ze zijn ongeveer 2 jaar oud. Omdat ik naar een grotere ruimte ben verhuisd 1 jaar geleden doe ik ze weg. Ik heb ze vanaf toen niet meer gebruikt.

Ze zijn op te halen in omgeving Eindhoven of Utrecht.

Vraagprijs is 900,-

Bericht door een moderator:
samengevoegd, zie ook de faq :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back