MIDI naar CV interface

Status
Please reply by conversation.

Zombie

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een MIDI naar CV interface, zodat ik mijn Korg MS-10 kan aansturen met MIDI. Zoiets als een Doefler of Little MCV....

He ouwe zombie..heb je je gear weer van stal gehaald...Heb je die ASR10 ook nog..
Gr Ernst

Ernst,
ja joh, ik heb de ASR verkocht en een Korg Electribe gekocht. Lekker snel om mee te werken en behoorlijk radicale sounds mee te maken. Kom anders wo 4 nov. luisteren in het Stroomhuis, vanaf 20:00

dank je radiance/mario, ik had 'm wel gezien maar een simpeler ding is vast ook genoeg voor mij. Die Korg moet je toch altijd met de hand verder instellen, ga ik niet moeilijk met midi lopen doen, trigger en CD is genoeg

150 euro........zeker nog uit de tijd dat de pond 1,5 euro waard was.

Je kan de pro solo mkII nu nieuw kopen voor 168 euro, incl. BTW & Shipping direct van Kenton.

Ja,. kvon m ook wel prijzig,.. weet nog dat ik de mk1 voor iets van 140 gulden bij kenton kocht.

Ernst,
ja joh, ik heb de ASR verkocht en een Korg Electribe gekocht. Lekker snel om mee te werken en behoorlijk radicale sounds mee te maken. Kom anders wo 4 nov. luisteren in het Stroomhuis, vanaf 20:00

Zit in Noorwegen...veel plezier int stroomhuis..

Status
Please reply by conversation.
Back