firestudio+Audiofire12+cubase?

dashbeatz

Stamgast
ik heb een probleem, waarvoor ik al avonden zit te googlen, gearslutten en forums na te lezen. maar nergens echt een werkend antwoord.
mijn setup is als volgt:

Firewire pci kaart daarop aangesloten - Presonus Firestudio project
- Echo Audiofire12

Als ik nu cubase 5 opstart, met beide apparaten aan, (ook in asio) dan krijg ik bij mijn firestudio project maar 2 ingangen, en 2 uitgangen te zien in asio. als ik dan de firestudio driver gebruik zie ik alle 10 de ingangen. nu heb ik al diverse dingen geprobeerd om asio via de presonus driver te routen, of iets dergelijks, maar niets werkt.

iemand een oplossing, of ervaring hiermee?

Als ik nu cubase 5 opstart, met beide apparaten aan, (ook in asio) dan krijg ik bij mijn firestudio project maar 2 ingangen, en 2 uitgangen te zien in asio. als ik dan de firestudio driver gebruik zie ik alle 10 de ingangen. nu heb ik al diverse dingen geprobeerd om asio via de presonus driver te routen, of iets dergelijks, maar niets werkt.

iemand een oplossing, of ervaring hiermee?

check de cubase 5 manual hoe je je kaart moet instellen voor gebruik in cubase. Je hebt een essentiele stap overgeslagen namelijk (cubase 5 werkt anders dan sx3 op dat vlak).

Ik zou het antwoord wel kunnen geven, maar het staat ook duidelijk in dat kleine boekje die je bij je cubase 5 hebt gekregen. Dus die moet je toch maar eens lezen.

check de cubase 5 manual hoe je je kaart moet instellen voor gebruik in cubase. Je hebt een essentiele stap overgeslagen namelijk (cubase 5 werkt anders dan sx3 op dat vlak).

Ik zou het antwoord wel kunnen geven, maar het staat ook duidelijk in dat kleine boekje die je bij je cubase 5 hebt gekregen. Dus die moet je toch maar eens lezen.

ik heb nog nooit SX3 gebruikt.. en in het boekje heb ik het gelezen, en ook in de pdf manual, en de help unit van cubase zelf. heb precies gedaan wat zij wilden. heb het nu wel zover dat ik de firestudio 8 in/out heb, maar dan ziet cubase bij audiofire maar 12 line in kanalen, ipv 12 line in/out...

guifster, nog dankjewel voor antwoord:)

verder nog iemand tips ofzo?

Back