Laptop statief

Wat ik thuis gebruik: gewoon bladmuziek standaard.
Voor 25 euri is er al een prima exemplaar te krijgen.
Wel even de draaiknoppen goed vastdraaien, anders kukelt je notebook eraf.
Heeft uiteraard wel zijn beperkingen qua veiligheid, maar voor thuis werkt het goed.

op laptop forums

Inderdaad. Maar dan nog.. 'n standaard voor bladmuziek, en daar je laptop op zetten??? Jij benne nie wies man! Ik ken die dingen van me ma, wat me het meest is bijgebleven is da je die dingen altijd half verkeerd op vrot of je vingers er tussen krijgt. Maar ik zou iets stevigers pakken... en naar tweakers gaan.

Of naar Feedback fietsen en eentje kopen. Moet je natuurlijk wel eerst door het enorm goed gemutste Feedback personeel heen bijten.. maar ja, wat smaakt zuurder, 'n SYNTH forum wat over je vraag valt of 'n knakker die het woordje service op z'n nachtkasje heeft laten liggen??

Sjeesus wat 'n antwoord weer..

Beetje laat, maar toch
Ik gebruik niet zo'n ellendig opvouwkreng, maar een stevige versie:
http://www.feedback.nl/kleingoed-diversen/4-music/wm-3505

En dat gaat prima. Op een tweede staan een 2-tal kleine mengpaneeltjes, met alle snoeren netjes door de gaten van de standaard.
Mankeert niks aan, en als de knoppen goed zijn vastgedraaid staat alles muurvast.

Wat ik thuis gebruik: gewoon bladmuziek standaard.
Voor 25 euri is er al een prima exemplaar te krijgen.
Wel even de draaiknoppen goed vastdraaien, anders kukelt je notebook eraf.
Heeft uiteraard wel zijn beperkingen qua veiligheid, maar voor thuis werkt het goed.

Bij der Thomann zijn die dingen een tientje of zo, ongelooflijk dat ze het er voor kunnen maken.

Back