• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen: mixer, preamp, dat, eq

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

elektrovolt

compuphonic
ik moet het een en ander kwijt !
deze spullen heb ik al een hele tijd niet gebruikt. voordat ze echt weg staan te rotten...

- ART mpa gold 2 kanaals voorversterker, hele mooie preamp met veel opties.
€ 250

- DOD sr830 graphic equalizer. 2 keer 15 bands, met xlr en jack aansluitingen. gewoon een prima equalizer. €70

- Soundcraft spirit notepad, superhandig klein mixertje met 4 mono kanalen (4 mic pre's) en 2 stereo (line of phono) en een aux send. €100

- Behringer patchbay px2000, twee stuks. € 15 per stuk of € 25 samen.

- Philips DAT850 zeldzame DAT recorder. ding klinkt echt goed, 1 knopje werkt wel maar het veertje erachter is weg denk ik, dit is niet echt hinderlijk.
€ 100

- Electro Harmonix Voice Box, net nieuw, maar heb hem nog niet echt in kunnen zetten. ik twijfel nog, want het is een gaaf ding... € 160

- DBX 155 noise reduction, 4 kanaals. mooie behuizing net als de DBX160. €40

dit alles staat een beetje in de weg nu i.v.m. verhuizing. ik heb nog wat ander spul als een elektrische gitaar, doedelzak en harmonium te koop. interesse, PB ! geen ruil ! geen onzin biedingen !

op te halen in den haag.

nog wat vergeten:

TEAC a-3440 4-kanaals tape recorder. kort geleden nieuwe drijfriemen gemonteerd, werkt goed ! 2 snelheden. klinkt heel dik ! komt zonder adaptors. groot en ZWAAR ! 25 kilo als ik het goed heb. € 400.

TEAC--A-3440---PL-GR.jpg

nog steeds te koop, er moet echt iets weg !

€ 250

- DOD sr830 graphic equalizer. 2 keer 15 bands, met xlr en jack aansluitingen. gewoon een prima equalizer. €50

- Soundcraft spirit notepad, superhandig klein mixertje met 4 mono kanalen (4 mic pre's) en 2 stereo (line of phono) en een aux send. €85

- Behringer patchbay px2000, twee stuks. € 10 per stuk

- Philips DAT850 zeldzame DAT recorder. ding klinkt echt goed, 1 knopje werkt wel maar het veertje erachter is weg denk ik, dit is niet echt hinderlijk.
€ 100 ?

- Electro Harmonix Voice Box, net nieuw, maar heb hem nog niet echt in kunnen zetten. ik twijfel nog, want het is een gaaf ding... € 160

-Teac a3440 - €400

€ 250

- DOD sr830 graphic equalizer. 2 keer 15 bands, met xlr en jack aansluitingen. gewoon een prima equalizer. €50

- Soundcraft spirit notepad, superhandig klein mixertje met 4 mono kanalen (4 mic pre's) en 2 stereo (line of phono) en een aux send. €85

- Behringer patchbay px2000, twee stuks. € 10 per stuk

€ 100 ?

-Teac a3440 - €250 !!!

SCHOPSELS

nog te koop allemaal !
heb wel berichten van mensen gekregen die e.e.a. wilden kopen, maar niets meer van zich laten horen !

ART MPA GOLD tweekanaals preamp met o.a. variabele ingangs impedantie en high / low tube plate voltage. tweemaal JJecc83 in plaats van de standaard buisjes. klinkt veel beter zo. ook te gebruiken als DI. € 250

DOD sr830 graphic EQ 2x 15 bands - prima ding € 50

Soundcraft Spirit Notepad mixer. 4 mono en twee stereo kanalen (line en phono!) en een aux send. prima klein mixertje, altijd handig ! €80

behringer PX2000 patchbay, twee stuks. € 10 per stuk

Philips DAT850 dat recorder €80 ?

EHX voice box, vrijwel nieuw, nauwelijks gebruikt. gaat er toch maar uit:( € 150
in nieuwstaat, in de winkel kost hij 40 euro meer!

TEAC a3440 4 sporen studio recorder. 25 kilo bandverzadiging. prachtige machine. 4 echte sporen op 1/4 inch tape, kan ook grote NAB spoelen kwijt. zonder NAB adapters.
kom deze ophalen voor € 250

GEEN RUIL! (ja dit alles tegen een tr-909 mag natuurlijk wel)

ART mpa gold is verkocht !

nog over:
DOD SR830 graphic EQ
2x 15 bands. €50
sr830.jpg

behringer PX2000 patchbay twee stuks. €10 per stuk
behringer_ultrapatch_px2000.jpg

Spirit notepad. superhandig mixertje. 4 mono, twee stereo + phono inputs + aux send!
compeet met voeding. €80
spirit_folio.jpg

Electro Harmonix Voicebox. als nieuw, een paar keer gebruikt. klinkt erg goed. mooie vocoder en harmony machine. €150
demo:

ophalen in den haag, verzenden ook mogelijk, kosten koper.

geen ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back