• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Ik heb weer een aantal dingen die ik in de verkoop zet omdat ik ze niet meer gebruik en er liever andere dingen voor in de plaats zie :)

Emu Proteus X - €50
Compleet met cdroms en originele doos. Bevat de Emu 0404 kaart. Klinkt als een klok, software is erg fijn en de geluiden zijn top! Gebruik alleen geen windows machine meer en voor mijn iMac heb ik al een presonus firestudio.

Ensoniq KS32 - €130
76 Gewogen toetsen, leuke geluiden, zwaar en erg solide. Aantal toetsen hebben een probleempje met de hamers, een enkele toets heeft een probleem met de aftertouch (uit mijn hoofd zijn dit A5 en B5). Helaas geen manual (tenzij je PDF niet erg vind en Duits spreekt…)

Yamaha QY8 - €20
Leuke sequencer/begeleidingsapparaat/pattern machine. Heeft interne geluiden en veel ingebouwde ritmes. Handig voor begeleiding, jammen of het oefenen van je toonladders/akkoordenschema's op een wat muzikalere manier. Werkt ook op batterijen. Heb volgens mij nog wel een uitgeprinte handleiding liggen.

Korg M1R - €100
Ondertussen al 3 jaar te koop. Korg M1R module. Valueknop zit wat speling op (werkt volledig), Down knop is door de vorige eigenaar te ver ingedrukt (maar werkt ook nog volledig). Verder prima staat. Met handleidingen. Poosje terug aangehad en wat sysex dingen ingeladen. Klinkt als een klok (en beter dan de software variant) maar gebruik hem nooit (digitale piano en simpel synthje erboven zijn voor mij genoeg hier).

Roland JX1 - €20
De welbekende JX1. Mijn eerste "synth" en heb hem behoorlijk lang en intensief gebruikt. De knoppen doen het niet meer, een toets (Bb5) zit los (intern afgebroken) en soms heeft hij kuren met midi en sustainpedaal. Intern een aantal leuke geluiden. Nothing fancy, beetje een showcase van dingen uit de JD800, D serie en U serie. Misschien handig voor een knutselaar of circuit bender. Vind het namelijk erg zonde om hem weg te gooien.

Zal binnenkort de lijst nog even uitbreiden. Heb nog een aantal andere dingen die ik op korte termijn graag wil aanbieden waaronder mijn KRK Rokits RP5, een Yamaha TX7 en wellicht een Roland M12-E.

Reacties graag per PB of over de mail.

Korg M1R staat gereserveerd net als de QY8.

Daar komt ook nog bij:
Yamaha TX7 - €75
Prima staat, altijd in rack gebruikt. Goed geluid, ruis valt erg mee. Heeft amerikaanse stekker (en dus ook voeding). Had hier een omvormer voor maar die heb ik in de oefenruimte laten liggen. Momenteel voorzien van een aantal Tony Banks geluiden (in de eerste reeks patches).

QY8 en M1R staan weer in de verkoop. KRK's zijn als het goed is verkocht. KS32 staat nog steeds gereserveerd.

Ik zoek nog een setje blue sky mediadesk 2.1 / 5.1 dus wie wilt ruilen (of er gewoon een heeft waar hij/zij vanaf wilt), laat maar weten

KRK's zijn verkocht. Geeft het volgende overzicht:

Emu Proteus X - €50
Compleet met cdroms en originele doos. Bevat de Emu 0404 kaart. Klinkt als een klok, software is erg fijn en de geluiden zijn top! Gebruik alleen geen windows machine meer en voor mijn iMac heb ik al een presonus firestudio.

Ensoniq KS32 - €130Gereserveerd
76 Gewogen toetsen, leuke geluiden, zwaar en erg solide. Aantal toetsen hebben een probleempje met de hamers, een enkele toets heeft een probleem met de aftertouch (uit mijn hoofd zijn dit A5 en B5). Helaas geen manual (tenzij je PDF niet erg vind en Duits spreekt…)

Yamaha QY8 - €20
Leuke sequencer/begeleidingsapparaat/pattern machine. Heeft interne geluiden en veel ingebouwde ritmes. Handig voor begeleiding, jammen of het oefenen van je toonladders/akkoordenschema's op een wat muzikalere manier. Werkt ook op batterijen. Heb volgens mij nog wel een uitgeprinte handleiding liggen.

Korg M1R - €100
Ondertussen al 3 jaar te koop. Korg M1R module. Valueknop zit wat speling op (werkt volledig), Down knop is door de vorige eigenaar te ver ingedrukt (maar werkt ook nog volledig). Verder prima staat. Met handleidingen. Poosje terug aangehad en wat sysex dingen ingeladen. Klinkt als een klok (en beter dan de software variant) maar gebruik hem nooit (digitale piano en simpel synthje erboven zijn voor mij genoeg hier).

Roland JX1 - €20
De welbekende JX1. Mijn eerste "synth" en heb hem behoorlijk lang en intensief gebruikt. De knoppen doen het niet meer, een toets (Bb5) zit los (intern afgebroken) en soms heeft hij kuren met midi en sustainpedaal. Intern een aantal leuke geluiden. Nothing fancy, beetje een showcase van dingen uit de JD800, D serie en U serie. Misschien handig voor een knutselaar of circuit bender. Vind het namelijk erg zonde om hem weg te gooien.

Yamaha TX7 - €70
Prima staat, altijd in rack gebruikt. Goed geluid, ruis valt erg mee. Heeft amerikaanse stekker (en dus ook voeding). Had hier een omvormer voor maar die heb ik in de oefenruimte laten liggen. Momenteel voorzien van een aantal Tony Banks geluiden (in de eerste reeks patches).

set KRK RP5 - €210 Verkocht
Fijne monitoren van KRK. Gaan de deur uit omdat ik op een surroundsetje wil overstappen.

Proteus X is ook verkocht. Houden we het volgende over:

Ensoniq KS32 - €130Gereserveerd

Yamaha QY8 - €20

Korg M1R - €100

Roland JX1 - €20

Yamaha TX7 - €70

Voor de TX7 heb ik morgen weer de omvormer terug dus die krijg je er uiteraard bij.

Heb eventueel ook nog een Akai S1000PB. Al 3 jaar niet meer aangehad. Wie hem wilt mag hem ophalen (of wie eventueel leuke rackvulling wilt…)
Volgens mij doet het display het nog prima. Is denk ik leuk als onderdelenbak.
Zit 2mb ram in.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back