RFS Kobol Modular

hij lijkt op de Kobol van Jarre vd Chinatour ergens in de 80's !!

Zijn daar nog lichtplaten van, meneer Sonneberg? ;) Want als ik google vind ik enkel een driedelige EMS (?) modular bij Jarre+China.

053-JMJ-TheChinaConcerts-81-0010w.jpg

dat is die EMS ja, maar Dominique Perrier speelt de RSF Kobol. In de platen hoes staat een fotovan het podium en die KOBOL bestaat ook uit 3 of 4 rekken, in sommige youtube filmpjes va dit concert kun je hem ook snel langs zien komen. Mischien is het hem wel !!

jarre.jpg

Dat is die foto, beetje vervelende kwalitieti maar ik heb mn best gedaan. Rechtsonderin !

Is de Synton 3000 op Vemia uitgebreider dan de eerder aangeboden Synton 3000 3x 19" uitvoering?

Zoniet dan is errugggg aan de prijs.... net als veel andere dingen op Vemia :bekdicht:

dat is die EMS ja, maar Dominique Perrier speelt de RSF Kobol. In de platen hoes staat een fotovan het podium en die KOBOL bestaat ook uit 3 of 4 rekken, in sommige youtube filmpjes va dit concert kun je hem ook snel langs zien komen. Mischien is het hem wel !!

Die van Concerts in China had maar liefst 5 cabinetten! Dus als het deze is, zijn er 2 cabinetten gescheiden van de rest geraakt...Waarschijnlijker is het dus een ander systeem.

Bij 2:41 zie je 'm nog wat beter.
Overigens heb ik wel 'ns met zo'n systeem gespeeld en dat zat ook in dit soort rode flightcases. Was ooit zo door RSF geleverd...
Nu zie ik dat JMJ meer in rode cases heeft dus misschien is het wel van dezelfde flightcase bouwer?? Tis ook Frankrijk natuurlijk. Rode case mode? Zeitgeist?
Het zijn iig erg dikke, complete en flexibele synths!

YouTube- Jean Michel Jarre - China concerts - Equinoxe IV

Bij 1:09 krijg je een goed shot van de Kobol !!

Bij 2:41 zie je 'm nog wat beter.
Overigens heb ik wel 'ns met zo'n systeem gespeeld en dat zat ook in dit soort rode flightcases. Was ooit zo door RSF geleverd...
Nu zie ik dat JMJ meer in rode cases heeft dus misschien is het wel van dezelfde flightcase bouwer?? Tis ook Frankrijk natuurlijk. Rode case mode? Zeitgeist?
Het zijn iig erg dikke, complete en flexibele synths!

Wat heeft die gast een berg aan mooie apparatuur...

Back