• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: JV-2080 voor 550 euro! EN MEER STUFF.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

artefact

Mr. Wicked
Kleine opruiming:

1)
de ROLAND JV-2080: Doe er niks meer mee dus ik zoek een nieuw baasje voor hem. 550 euro.

2)
AKAI S3000XL, met scsi cd rom en zipdrive en adaptec scsi-kaart en een hoop zips. 500 euro

3)
MOTU MIDIEXPRESS XT (serieel+parallel versie voor pc of mac). 250 euro.

mail: maxim@chello.nl of bel 06 - 24 57 94 22

Waarom gaat je midi express weg?

Waarom gaat je midi express weg?

Toch een vette interface of niet? Werkt ook gewoon onder xp hoor, zolang je maar een parallele poort hebt.

tja omdat ik niet meer zoveel midigear heb als vroeger. doe nu meer vanuit de pc en mac.
om het kort te zeggen: er steken precies 3 midikabeltjes uit. hihi.
ik koop er denk ik een midisport voor in de plaats.

-maxim

midi express

midi express

kan ik iedereen aanraden, helemooie midi interface die ook live zonder computer te gebruiken is. ALLE midi data is te filteren en routeren, per kanaal per poort. Je kan 8 user programs opslaan naast de 8 al bestaande settings (fabrieks, niet te veranderen). Deze programs (=midi routings) zijn dan via program changes op te roepen. Zeer mooie retestabiele interface. Niet duur mensen.

einde reklame boodschap

Origineel geplaatst door artefact
AKAI S3000 is verkocht.

Wie maakt me los? Een prachtige JV-2080 voor 550 euro :)

Heb de JV gezien. In nieuw staat. Net als de S3000XL, trouwens.... Als nieuw :)
Maxim is zuinig op zijn spullen.

Eh ik heb nog een XV 3080, nog een stukje beter, met een supreme dance kaart ,wat kan ik daarvoor vragen.
IK wil gaan voor de V-synth van roland natuurlijk. Laat Effe weten, i.v.m. inruil.snap

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back