• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME AEB-8-Out Expansion board

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

a5htar

datebest.net - visit website and win smartphone!
Vanwege overstap naar andere interface doe ik hem de deur uit.
Beesje werkt 100% naar behoren, en damn wat een kracht....

RME Hammerfall DSP 9652 500,-
RME AEB-8-Out Expansion board 150,-
  • 3 x ADAT digital I/O, based on RME's reliable Bitclock PLL
  • 1 x SPDIF digital I/O, based on RME's reliable DIGI96 technology
  • 1 x Breakout cable for coaxial SPDIF operation
  • 1 x Word clock I/O (BNC) on included expansion board
  • 1 x ADAT Sync In (9-pin D-type) for sample accurate transfers
  • 2 x MIDI I/O, 32 channels high-speed MIDI via breakout cable
  • DIGICheck, RMEs unique metering- and analyse tool
  • HDSP Meter Bridge: freely scalable level meters, peak- and RMS calculation directly in hardware
  • TotalMix: 1352 channel Mixer with 40 Bit internal resolution
  • S/MUX poured in hardware: 12 channels 24-Bit/96kHz for record and playback on ADAT optical
- 52 Channel 96Khz PCI Kaart

Alle kabels, inleidingen en originele drivers bijgegleverd, aankoopbewijs van het expansionboard zit er bij + de garantie.

Het expansion board is gebruikt als output naar de monitoren, samen is dit dus een werkend pakket voor een mooie prijs dacht ik zo.

samen voor 600,-

Geen ruil helaas
foto's PB of Mail

RME Hammerfall DSP 9652 houwen we hier is dus niet meer te koop

RME AEB-8-Out Expansion board + aankoopbewijs & powersupply 130,- moet ik er echt voor terug hebben, anders blijft ie ook hier....

ein maal ander mahl...

Wie-o-wie, 8 out 8 out...

Bericht door een moderator:
ipv Een nieuwe thread te openen, is het de bedoeling dat je de bestaande thread omhoogschopt (max 1x per 3 dagen). bvd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back