• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Supernova 1 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

beocreem

Ingeburgerd
Ik doe mijn Supernova 1 weg ivm met overschakeling naar kleinere studio.

Het apparaat heeft 2 kleine mankementjes, maar daar is dan ook de prijs na.

- het apparaat doet over uitgang 1 geen effecten meer zetten ( er zitten 4 stereo uitgangen op, ik heb hier dus nooit een probleem in gezien )
- er is 1 draai knopje weg.

Hij is 2 jaar geleden nog opgestuurd geweest naar novation en toen zijn alle DSP chips vervangen ( reparatie van 360 euro )
Het apparaat zal een kleine 8 jaar oud zijn.

Buiten dat knopje en de effecten hapering op uitgang 1 is hij perfect te gebruiken.

Ik moet er 250 euro voor hebben.

Reageren via mail:
ron@moonrushmusic.com

Last edited by a moderator:
Dus niet verkocht, hij is nog te koop! zag alleen dat het een supernova 1 is en geen 2! misschien dat een modje dit ff kan veranderen in topic titel?

Kickkk

effect probleem is echt geen probleem, voor deze prijs echt een hele mooie synth!!
Ik zou m kopen :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back