Q-bus een nul Lid sinds 27 januari 2003 Berichten 972 Locatie zwolle 19 november 2009 #1 Heb ze beide gehad de mfb synth 2 keer en de xbase 3 keer en nu wil ik ze weer... Dus wie ken me er an helpen voor een normale prijs. Gr, bart
Heb ze beide gehad de mfb synth 2 keer en de xbase 3 keer en nu wil ik ze weer... Dus wie ken me er an helpen voor een normale prijs. Gr, bart
ZwaarVet Ingeburgerd Lid sinds 10 juli 2002 Berichten 86 Locatie Leiden 19 november 2009 #2 haha..ik heb nog een xbase van je, maar die krijg je niet terug :-) Doet m'n airbase het nog? :-) Suc6 met je zoektocht . . .
haha..ik heb nog een xbase van je, maar die krijg je niet terug :-) Doet m'n airbase het nog? :-) Suc6 met je zoektocht . . .
Q-bus een nul Lid sinds 27 januari 2003 Berichten 972 Locatie zwolle 20 november 2009 #3 nou lekker dan! hahaha! die airbase heb ik ook al verkocht destijds dus of die t nog doet? Maar mijn zoektocht gaat verder. .. . . ... .
nou lekker dan! hahaha! die airbase heb ik ook al verkocht destijds dus of die t nog doet? Maar mijn zoektocht gaat verder. .. . . ... .
Q-bus een nul Lid sinds 27 januari 2003 Berichten 972 Locatie zwolle 30 november 2009 #4 Beide gevonden en voor de prijzen die ik er voor over had. Bedankt maar weer. Gr, Bart