system101+102

Die 2100 is voor de 100m Ron, de echte modular. Dan staat die 303 daar wel erg zielig naast voor 400€ meer.

Gelukkig is een vraagprijs maar een VRAAGprijs. :)

voor 2100 krijg je ook een sh5, heb je de sh102 er meteen bij en de flightcase.
of voor dat bedrag een system100 kast met 5 modules en toetsenbord, ben je echt modulair
kortom , zal het wel waard zijn, maar ik vind de prijs van de sys101 overdreven, maar ja , afgezet tegen 1400euro voor een ms20 valt het ook wel " n beetje mee, is meer kwaliteit, 4000euro voor de 101+102 samen is dan wel weer overdreven vergeleken met de ms20.
de vraag is : blijft het zo of stort het eerdaags in?, of wordt het allemaal nog duurder??

of voor dat bedrag een system100 kast met 5 modules en toetsenbord, ben je echt modulair
kortom , zal het wel waard zijn, maar ik vind de prijs van de sys101 overdreven, maar ja , afgezet tegen 1400euro voor een ms20 valt het ook wel " n beetje mee, is meer kwaliteit, 4000euro voor de 101+102 samen is dan wel weer overdreven vergeleken met de ms20.
de vraag is : blijft het zo of stort het eerdaags in?, of wordt het allemaal nog duurder??

idd die system 100 set is wel erg betaalbaar
vette set
liever dan ...hmmmmmmmmm
eerdat t hier is !

Ik verwacht geen instorting. Extreme stijgingen ook niet meer. Wat ik wel verwacht, nu bij wijze van spreken zowat alles van zolder gehaald is, dat de prijzen meer aangepast gaan worden naar wat iets functioneel waard is. Maw dat de echt beperkte/natte krant analoogjes waarvan sommige nu overpriced zijn wat zullen dalen, en enorm vette synths van het "foute" merkje wat in prijs zullen stijgen. Gok ik.

heel veel geld. dan te bendenken dat een uitgebreid systeem (met seq, speakers, mixer) destijds rond de 4000 gulden was. Stukken goedkoper dan een MiniMoog (waar ik natuurlijk voor ben gegaan)

ja , sys101+102 weggedaan ( voor 550gulden, was blij dat iemand hem wilde hebben had 600 gevraagd) , geld geleend, voor jp8 gegaan, midi erin laten zetten,
had financieel gezien beter de sys100 kunnen houden, maar had ik wel minder lol gehad denk ik.

ja , sys101+102 weggedaan ( voor 550gulden, was blij dat iemand hem wilde hebben had 600 gevraagd) , geld geleend, voor jp8 gegaan, midi erin laten zetten,
had financieel gezien beter de sys100 kunnen houden, maar had ik wel minder lol gehad denk ik.

lullig 4 je man !
:kroon::D
bleef on de roland fam.
:doei:

je hoort me ook niet echt klagen hoor !

Back