Hey,
mijn naam is Dave en ben een 32j Belg die al 16j gitaar speelt.
Ik hou van symphonic (gothic) metal (Nightwish, Epica, lacuna coil ...)
In 2005 eventjes geflirt met een Korg Triton LE die ik terug weggedaan heb, en dan dankzij input van Yoozer op Harmony-central in 2007 wat met sonar/ableton/NI instruments liggen klooien.
Nooit echt serieus mee bezig geweest tot 9-10 maand geleden.
Toen heb ik me volgende zaken gekocht:
- NI Absynth/Massive
- Ableton live
- EWQL Symphonic gold
- EWQL Choirs
- Toontrack superior drummer
- Spectrasonics trilogy
- M-audio Oxygen 49 keyboard
- Presonus FP10
- Quad-core 4gb portable
Hiermee een beetje veel zitten spelen, maar na een dag computeren (werk in IT) ben ik het toch kotsbeu om s'avonds nog tot een kot id nacht achter een PC te hangen.
Vandaar dat ik deze week besloten hebben om een Korg M3-73 te kopen. Ja ik weet het, direct een zwaar ding, maar het is de bedoeling om mijn compositie volledig hierop te doen, en als ik dan de grote lijnen heb de export naar PC te doen, voor daar de plugins en sequencer te gebruiken.
Nadien deze nummers live gaan spelen met de Korg (heb geen zin om PC te sleuren ;-))
Ik ben voornamelijk een lezer, maar nu en dan zal ik mn bek wel eens opentrekken met een vraagje!
Cheers
Dave
mijn naam is Dave en ben een 32j Belg die al 16j gitaar speelt.
Ik hou van symphonic (gothic) metal (Nightwish, Epica, lacuna coil ...)
In 2005 eventjes geflirt met een Korg Triton LE die ik terug weggedaan heb, en dan dankzij input van Yoozer op Harmony-central in 2007 wat met sonar/ableton/NI instruments liggen klooien.
Nooit echt serieus mee bezig geweest tot 9-10 maand geleden.
Toen heb ik me volgende zaken gekocht:
- NI Absynth/Massive
- Ableton live
- EWQL Symphonic gold
- EWQL Choirs
- Toontrack superior drummer
- Spectrasonics trilogy
- M-audio Oxygen 49 keyboard
- Presonus FP10
- Quad-core 4gb portable
Hiermee een beetje veel zitten spelen, maar na een dag computeren (werk in IT) ben ik het toch kotsbeu om s'avonds nog tot een kot id nacht achter een PC te hangen.
Vandaar dat ik deze week besloten hebben om een Korg M3-73 te kopen. Ja ik weet het, direct een zwaar ding, maar het is de bedoeling om mijn compositie volledig hierop te doen, en als ik dan de grote lijnen heb de export naar PC te doen, voor daar de plugins en sequencer te gebruiken.
Nadien deze nummers live gaan spelen met de Korg (heb geen zin om PC te sleuren ;-))
Ik ben voornamelijk een lezer, maar nu en dan zal ik mn bek wel eens opentrekken met een vraagje!
Cheers
Dave