NI synths in de aanbieding!

Dat zou best eens kunnen. Maar is het niet zo dat je een update ook goedkoper krijgt?

Ja dat klopt, je zal per saldo dan ook wel goedkoper uit zijn dan dat je nu de volle prijs betaald.

*veilige plek CC leggen doet

@ niel: die niet-overdraagbaarheid lijkt mij flauwe kul. Ik heb er even de license agreement op na gelezen en vond dit:
The Licensee is authorised, to transfer/sell the Licensed software and hardware once to a third party, if this third party declares to Native Instruments to be in agreement with the contractual conditions of this Agreement, the Licensee cancels his registration towards Native Instruments and erases all copies of the Licensed software prior to its delivery to the third party. The Licensee is not entitled to grant any other third party rights of user ship over the licensed software.
zoals altijd, eenmalig overdraagbaar dus (logisch!).
geen verschil tussen de actie-versie en de normale downloadversie denk ik. Puur een actie om snel een hoop cash te genereren voor NI, doe er uw voordeel mee!

Ja dat klopt, je zal per saldo dan ook wel goedkoper uit zijn dan dat je nu de volle prijs betaald.

*veilige plek CC leggen doet

Dat hoop ik dan maar. Maar reaktor 5 lijkt erg leuk tot nu toe :)

Zo, als je al die Reaktor handleidingen uitprint gaan er wel een paar boompjes aan :D Zo te zien hoeven we ons niet te vervelen deze winter.

Zo, als je al die Reaktor handleidingen uitprint gaan er wel een paar boompjes aan :D Zo te zien hoeven we ons niet te vervelen deze winter.

Hoeveel bomen heb je moeten omzagen? :duivels:

De crisis is een combinatie van mediahype en massahysterie. Als maar genoeg mensen zeggen dat het slecht gaat en geen geld meer uitgeven dan GAAT het ook slecht. Door geld uit te blijven geven houden in elk geval de mensen in de bedrijven waar dat geld terecht komt hun baan...

"Geld moet rollen" is wat dat betreft een wijzere opmerking dan je op het eerste gezicht zou denken.

Ook ik heb reaktor 5 niet kunnen laten liggen....er komen teveel synths hier ... manuals te over. Trouwens een eReader gehad voor m'n verjaardag, kan ik PDF's op lezen, scheelt heel veel bomen....

Gezien de respons denk ik dat ze bij NI aardig wat geld ophalen op deze manier ... slimme actie wel, zouden meer softwaremakers moeten doen.

Back