Dit is gek.....MAD.

Vroeger was het helemaal mooi, in de tijd voor YouTube demo's en VintageSynth. Dan had je alleen wat magische getallen als 303, 808, 909 gehoord als dé bakken voor Techno. Al je centjes bij elkaar geschraapt om in die ene 303 uit De Vondst te kunnen kopen, zodat je eindelijk Techno kunnen maken. Zet je het ding aan......"is dit àlles wat dit ding kan!?!?" :frons:

En dan uitgelachen worden door iemand met een MC-303, waar je tenminste nog echte tracks mee kon maken! 8o)

wie denkt zo iemand daar nou mee te strikken hier zijn we niet gek ...kneem aan de belgen zelf ook niet

tog ?
iig asje nou 850.- neer zet en laat op bieden kijk ...
8~

Ja hé.
Heeft zelf internet,kan dus wel te weten komen wat zo de gemiddelde prijs is.
Als iemand een mooi bod plaatst,pats,en weg ermee.

Maar ja,sommige snappen het blijkbaar niet.

Gewoon package deal scoren. Samengooien met zijn 808 voor een miezerige 2899 en een polysix voor 699 (koop dan gewoon een 3P met PG voor de helft van de prijs!) kan je gouden zaakjes doen. not.

... verdomme !

... zo één heeft bij mij rondgeslingerd in de jaren 90,.. en heb hem uiteindelijk voor een appel en een ei weggedaan.

... verdomme toch ! ... had ik hem maar gewoon ergens verloren gelegd..

... verdomme !

... zo één heeft bij mij rondgeslingerd in de jaren 90,.. en heb hem uiteindelijk voor een appel en een ei weggedaan.

... verdomme toch ! ... had ik hem maar gewoon ergens verloren gelegd..

patrick gelooft ook in sprookjes dat de verk. m verkoopt
:engel:

Hij zal nog wel in Belgische francen rekenen..

... eerlijk gezegd ben ik die mannen met hun tweedehandsinstrumenten van boven de 2000 echt wel beu.

Zij denken blijkbaar dat midi-loos materiaal van de jaren 80 vloeibaar goud is !

... en ook al stoot ik heirbij menig forumlid tegen de schenen .. stop toch eens met dat "VINTAGE" kotselijk woord !

Vintage is een heel mooi woord. Alleen is het net als strontscheppen met een gouden dienbord zoals men het nu gebruikt...

De 303 heeft hét geluid, het Acid geluid, dat weerspreekt geen enkele Acid-infected. Maar voor mij werkt een plugin ook wel hoor. Tenslotte moeten er ook nog luiers komen, dus. ;)

De Phoscyon plug-in van D16 komt zéér dicht in de buurt van de originele TB-303 maar kost ongeveer een tiende van de prijs.

Ik denk zelfs dat de meesten "in de mix" het verschil amper horen.

Back