Korg poly 800

Slipperman

Rooibosje iemand?
Ik kwam vorige zomer in Bergen op Zoom bij een muziek zaak (de koster) en zag daar toen de korg poly 800 staan. Nu kom ik er vandaag weer en hij staat er nog ! jazekers. nog steeds. bijna jaar later alweer... dus mocht iemand zin hebben in dat ding.

hij oogt goed en klinkt ook nog. (Had em toen getest om te kijken wat het was. was toen allemaal nog aardig nieuw voor me)

poly800.jpg

wat gegevens de koster voor info:

Koster muziekhandel
Fortuinstraat 20
4611 NP Bergen Op Zoom (noord brabant. tegen zeeland)
0164-253508

Of het de MKII is weet ik niet. dat zul je dan even moeten informeren...

Re: Korg poly 800

Origineel geplaatst door Slipperman
Of het de MKII is weet ik niet. dat zul je dan even moeten informeren...

Staat er als het goed is op, bij de typeaanduiding.

Ze kunnen er waarschijnlijk geen afstand van doen........;)
Wat is de vraagprijs?

Vins.

Origineel geplaatst door Slipperman
d8 dat het de gewone poly800 was. vraagprijs weet ik niet meer. maar niet duurder als 300 d8 ik.

Das best duur voor een Poly 800, 100-125 is een meer gangbare prijs. Geen wonder dat ze er niet vanaf komen.

ik vind het maar een wollige bak die poly. ik heb er vroeger wel veel lol van gehad hoor, maar hij mist karakter.

mike.tv

misschien 300 gulden? want anders is het idd te duur. Wel leuk geluid uit te krijgen hoor. Heb er ooit eens mee gespeeld

Goeie bak maar volgens mij is inderdaad de prijs 100 tot 125 euro..... meer is ie gewoon niet waard....

De delay in de mkII is erg bruikbaar, en korg heeft op de poly 800 een heel leuk, simpel en overzichtelijke manier van programmeren bedacht.

Misschien overzichtelijk, maar tis best een ***werk (vind ik dan). Ik heb hem een tijdje naast m'n 106 gehad, gebruikte hem voor dezelfde geluiden, maar ging toch steeds richting de 106. Hij voelt ook heel erg plastic aan. Zeker een leuk alternatief, maar hij haalt het net niet (misschien dat ik er teweinig tijd in heb gestoken omdat je zolang aan het programmeren bent.

Dat er nog zo velen reageren op dit soort suffe draden =(
(daarom ik ook 8o) )
Straks vind je nog een D50 voor 500, een M1 voor 650 of een DX7 voor 421. Heel bijzonder en interessant.

Get a life Tony B II or a girl..... ;)
Ik bedoel het niet echt lullig, maar zo kun je wel iedere synth die ergens te koop staat aanprijzen IMHO.

Een Poly 800 is en was een low budget ding. Max 125 euro zou ik zeggen. Voor die prijs is het een prima speleding.

Ik heb er een gehad die koste me toen iets van 100 euro. Geinige bak , alleen het programmeren is een hel!

Back