Sample Logic Morphestra

paulifra

Stamgast
Mocht je nog geld over hebben.

Vandaag bij mij binnen gekomen van time space UK

Wat deze mensen bij sample Logic gerealiseerd hebben met deze library is werkelijk ongeloofelijk.

Snel een texture laden uit de multi's van Morphestra, een soprano voice van Bela d media erbij en je waant je in heaven.

De kwaliteit ligt iets hoger als spectrasonics Omnisphere, maar echter met een veel krachtigere stereo weergave.

Geleverd op 160 gb 3 jaar garantie Glyph drive

Er staan genoeg individuele voorbeelden op hum site.

Zowel als individuele instrumenten alswel kant enklare multi's

De kwaliteit is echter als je Morhphestra eenmaal in bezit hebt, zoveel beter.

Zo eindeloos veel geluiden zijn direct bruikbaar, dat ik daarom inmiddels de makers heb geadviseerd veel meer voorbeelden op hun site te zetten.

Qua prijs heb ik er lan over moeten denken, maar kwam uiteindelijk bij time en space terecht die zo'n 70 euro goedkoper waren.

Ik heb daar voor een product een review geschreven, dat kan iedereen op dit moment en dan krijg je een discount van 10% op je volgende aankoop.

Daarnaast nu ook free shipping wat normaal 18 euro kost.

Dus dat trok mij over de scheef.

Harddisk die je ontvangt gewoon kopieeren naar een eigen snelle harddisk en authoriseren en klaar is kees. Zo heb je ook direct een goede backup.

Als ik dan kijk East west libraries die ik heb daar kostte alleen al de orchestra platnum 8 uur installeren.

Demo nr 2 op de site is wel impressive! Lekker voor bombastische intro's ofzo! Je zegt dat de klank beter is als de Omnishpere? Hoe zit het met de tweakability? Omnisphere blijft een synth he.

Back