deins ADEMDUIF Lid sinds 15 augustus 2005 Berichten 890 3 december 2009 #1 gezocht yamaha ram cartridge 4 of 5 in ieder geval bedoelt voor gebruik met een RX5 drumcomputer.
deins ADEMDUIF Lid sinds 15 augustus 2005 Berichten 890 6 december 2009 #2 oke, behoorlijk zeldzaam dan zeker? zag er 1 op Ebay voor 80 euro rx5 zelf was 50 dus....... werkt dat opslaan op een cassettetape een beetje?
oke, behoorlijk zeldzaam dan zeker? zag er 1 op Ebay voor 80 euro rx5 zelf was 50 dus....... werkt dat opslaan op een cassettetape een beetje?
etaoin Brodgar Tech Lid sinds 16 januari 2004 Berichten 12.755 Locatie Vleuten 6 december 2009 #3 deins schreef: werkt dat opslaan op een cassettetape een beetje? Zie meer... Ik zou gewoon een computer gebruiken als "tape".
deins schreef: werkt dat opslaan op een cassettetape een beetje? Zie meer... Ik zou gewoon een computer gebruiken als "tape".
deins ADEMDUIF Lid sinds 15 augustus 2005 Berichten 890 7 december 2009 #4 etaoin schreef: Ik zou gewoon een computer gebruiken als "tape". Zie meer... oke niet aan gedacht. dus gewoon aansluiten op de audio in en opnemen net als een gewoon audio signaal neem ik aan? bedankt voor de tip RAM-reacties blijven ook welkom......
etaoin schreef: Ik zou gewoon een computer gebruiken als "tape". Zie meer... oke niet aan gedacht. dus gewoon aansluiten op de audio in en opnemen net als een gewoon audio signaal neem ik aan? bedankt voor de tip RAM-reacties blijven ook welkom......