• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC3x, Yamaha RS7000, SY85, A3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

L56

I can has synthsaiser?
Wegens chronisch tijdstekort kom ik niet meer aan m'n hardware toe. Zeker in het geval van de PC3x vind ik het erg jammer, maar hij staat hier helemaal niets te doen en dat vind ik nog jammerder.

Dus

Kurzweil PC3x 88 toetsen super synth (zeg maar de kurzweil K3000), met 60 cm ribbon controller optie,en 64 mb xD card en garantie tot april 2011 - vraagprijs 1900 euro. Met doos en handleiding alsook het originele sustain pedaal.

Yamaha RS7000 met 64 mb ram, 64mb SM card, scsi cd rom drive in behuizing. Encoders absoluut perfect, 4 1ste witte parts knopjes wat minder maar doen het wel en krasje op de voorkant. Daarom 400 euro. (wel vast) met doos en handleiding.

Yamaha SY85. Eerste eigenaar, gekocht in 1992 (heb zelfs de doos nog en alle handleidingen in 3 talen). 200 euro

Yamaha A3000V2 sampler, met geheugenuitbreiding, zip drive, disks en ook een scsi cdrom speler in eigen behuizing - 150 euro. Geen doos meer, maar wel alle handleidingen en zelfs de originele V1 chip heb ik nog ergens liggen.

Komt later nog meer bij (racks en standaard van quiklok)

A3000 is naar alle waarschijnlijkheid morgen weg.

Ik sta open voor wat ruil om "in the box" wel nog wat muziek te kunnen blijven maken op de mac, dus een interface FW/USB zoals Apogee duet of wat uitgebreiders met goede driver ondersteuning is welkom als inruil.

Geen hardware synths of modules svp.

Enne...prijzen zijn vraagprijzen he?

A3000 is verkocht aan twee sympathieke broers!

Niemand interesse een RS7000 voor weinug?

Iemand interesse in kwantum bij afname meerdere producten?

Iemand zin in appeltaart?

fauteaux de PC3x!

IMG_0007.jpg

Attachments

• IMG_0007.jpg
    IMG_0007.jpg
    83,2 KB · Bekeken: 161
  • IMG_0010.jpg
    IMG_0010.jpg
    82,8 KB · Bekeken: 156
  • IMG_0011.jpg
    IMG_0011.jpg
    69,2 KB · Bekeken: 154
et du RS7000!

Attachments

• IMG_0013.jpg
    IMG_0013.jpg
    107,4 KB · Bekeken: 160
  • IMG_0017.jpg
    IMG_0017.jpg
    62,5 KB · Bekeken: 159
  • IMG_0025.jpg
    IMG_0025.jpg
    131,8 KB · Bekeken: 158
et un reducedemant de prix pour noelle!

(oftewel: KERST ROTSHOP MET PRIJSDALING!)

PC3x met ribbon controller 1800 euro
PC3x zonder ribbon controller 1750 euro
PC2rib ribbon controller voor PC2x/PC3 (volgens mij ook voor 61 en 76 key version) 65 euro (maar pas als als de pc3x weg is)

RS7000 voor de heerlijke "teek mie naow" prijs van 375 euro! (incl. alle genoemde opties)

Alvast fijne kerwst gewenst, want de volgende shop mag pas na de kerwst! :mega:

PC3x met ribbon controller 1800 euro
PC3x zonder ribbon controller 1750 euro
PC2rib ribbon controller voor PC2x/PC3 (volgens mij ook voor 61 en 76 key version) 65 euro (maar pas als als de pc3x weg is)

RS7000 voor de heerlijke "teek mie naow" prijs van 375 euro! (incl. alle genoemde opties)

Komt nog bij:

Akai MPD24 met doos en handleidingen. Bijna nooit gebruikt, 1ste eigenaar. 125 euro vast.

Wel wat interesse voor de pc3x en RS7000 hier en op marktplaats, maar nog niets concreets dus wie het eerst komt...

Ben nog steeds op zoek naar goede USB/Firewire voor de mac alsmede goede controller (geen m-audio) met min 61 max 88 toetsen (liefst usb powered) als inruil.

Aangezien ze bij feedback bijna geen 88 key controllers controllers op voorraad hebben behalve de compleet waardeloos aanvoelende maudio 88es, moet ik wel eerst even komen voelen ;-)

Tis schijnbaar nog steeds kriesjiesj, dus ruilen gaat vast beter: Er is vast wel iemand die een upgrade naar een PC3x wil en ik wil m'n hardware waarde verminderen (liefst tot 0) maar ik ben ook bereid dat in stappen te doen. Dus:

...als iemand een PC3x wil en die persoon heeft iets (liefst 88 toets) wat hij wil ruilen dan verpats ik het ruil materiaal later wel weer. Wil je b.v. van een MO8 naar PC3x laat maar horen!

Of een Korg M50-88
Of een RD700SX
Of iets weut ik veul....

(een Roland GW8 zou ik ook wel eens willen proberen.)

Maar let wel: de prijzen staan nog steeds. Ik praat verder alleen over inruil. Ben niet opzoek om deze apparaten van je te kopen. Dus wil je een PC3x en heb je iets....dan hoor ik het wel. Ben dus niet op zoek naar iets van gelijke waarde aan de PC3x, maar ongeveer de helft (wat niet wil zeggen dat ik al het bovenstaande accepteer als de helft van de pc3x waarde. Da's afhankelijk van aangeboden het apparaat) ;)

Nee, ik ben niet wanhopig, probeer gewoon de kansen wat te verbreden :)

Oja, met het oog op mogelijke doorverkoop wil ik wel graag het recentere spul, dus zeg van de laatste 5 jaar ofzo. Sorry daarvoor, maar ik moet er ook weer vanaf.

En als je tot hier gekomen bent met lezen. Thanks! Dan heb je sowieso een :biertje: verdient. Of een :baco: of :koffie: als je dat liever hebt.

PC3x gereserveerd igv aanstaande ruil met alesis fusion 8HD. Dat bedoelde ik dus :-)

RS7000 staat ook op het punt om van eigenaar te wisselen.

PC3x Ruildeal is afgeblazen en RS7000 wordt uit de verkoop gehaald voor om eerst een service beurt te ondergaan en komt daarna voor de volle mep te koop.

Voor de PC3x wil ik verder alleen maar cash. Geen ruildeals meer. Daarom wel

PC3x met ribbon controller 1750 euro
PC3x zonder ribbon controller 1700 euro

Dit zijn nu vaste prijzen.

De RS7000 is voor de service beurt te koop voor 350 euro maar dan wil ik later geen gezeur hebben over de mini keys die haperen of de stop knop die harder ingedrukt moet worden om te stoppen. Buiten hiernaast genoemdde problemen is hij techniesch 100%. Ook dit is een vaste prijs.

Er wordt niets verstuurd. Enkel ophalen/testen en betasten (vrijblijvend) omg ehv.

PC3x is verkocht! 't Wordt nu echt leeg hier....=(

PC2 Rib 60 cm ribbon controller voor PC3(x) of PC2x nog over: 3x aangeraakt. 50 euro svp....met stevige doos dus kan opgestuurd worden.

[liev modje, mag de titel worden: Kurzweil PC3(x) (of PC2x) Ribboncontroller te koop")

Ribbon is verkocht.

Enkel nog de MPD-24 en RS7000 te koop.

Er zijn vast een hoop mensen die denken dat ik niet op hun berichten reageer aangezien ik al WEKEN 5 onbevestigde ontvangstbewijzen bij m'n prive berichten heb staan. Misschien ff je mail box opschonen dus? ;-)

Prijzen zijn zoals ze zijn!

RS7000 verkocht aan reliekste gast! 8)

Slotje aub! :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back