• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Nova, 550,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omiel

Ik heb de grootste
Novation Nova desktop synth in perfecte staat en compleet met handleiding en voeding uiteraard. 550,- euro

Kom jongens. Een mooi machientje voor een mooi prijsje.

Origineel geplaatst door MdJ
550 is niet schrikbarend laag ofzo.

Dat zeg ik ook niet, het is gewoon een leuke prijs. Zeker niet te hoog, wel dan.

Origineel geplaatst door omiel
Dat zeg ik ook niet, het is gewoon een leuke prijs. Zeker niet te hoog, wel dan.

Zekers niet, in de winkel kost ie toch nog makkelijk het dubbele. Ik vind het wel een mooie prijs.

Voorlopig ben ik wel ff verzadigd wat het oscillatorgehalte betreft maar laat dat anderen niet weerhouden om deze blauwe schone tot de hunne te maken.

Nova

Nova

Meer dan 1.100 ??? In welke winkels kom je dan ? Voor 700 Eurotjes is -ie op verschillende plaatsen gloednieuw te koop !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back