tascam us hier wor ik nie vrolijk van

meloyoungster

Ouwe rot
ik wil de driver installeren maar krijg het niet voor elkaar maar waarom??
iemand die dit probleem herkent,,

moet ik ook perse balanced kabels hebben en welke om ze aan krkr rokit g 6 vas te maken ?

Laatst gewijzigd:
Misschien kan je iets meer uitleg geven over wat je al geprobeerd hebt en waar het precies misgaat en welk besturingssysteem je hebt én welke versie uit de US-serie je probeert te installeren. Het kan op aardig wat manieren niet goed gaan namelijk.

En voor je tweede vraag: gebalanceerde kabels is niet nodig, maar kan wel. Het voordeel van gebalanceerde kabels is dat je minder kans op storingen in het signaal hebt, bij (waarschijnlijk) korte kabels tussen je geluidskaart en monitoren zal je het verschil waarschijnlijk niet horen.

Welke kabel je gebruikt maakt niet zoveel uit eigenlijk, waarschijnlijk heeft de tascam jack-uitgangen, dus dan is het gemakkelijkst om gewoon jack-jack kabels te nemen. TS-jack voor ongebalanceerd en TRS-jack voor gebalanceerd.

Ik ken de US-serie niet zo goed, maar als daar alleen ongebalanceerde uitgangen opzitten, dan heeft gebalanceerd aansluiten geen effect, omdat er geen gebalanceerd signaal gestuurd wordt.

Back