Yamaha YC-10 gevraagd

Status
Please reply by conversation.

VintageWorks

Ouwe rot
Zoals de titel al zegt: ik zoek een YC-10 in goede staat. De kleur maakt me niet zoveel uit, als hij maar werkt en er goed uit ziet. Ik ben benieuwd naar de reacties!

YC-10

YC-10

Hallo,

Een opvallende advertentie voor mij als Yamaha freak. Wat is je bedoeling er precies mee ? Gewoon als belangstelling. . . Ik heb er zelf 1, vandaar. Niet te koop overigens !
Ben je net als ik verzamelaar, of ga je hem daadwerkelijk inzetten ?

Groeten, John

Hoi, ik vind het gewoon leuk om er eentje in bezit te krijgen. Heb er geen podiumplannen mee. Daarvoor gebruik ik nu een Philicorda Portable (ook best zeldzaam trouwens). Wat voor kleur heb jij precies? Ik heb er twee of drie jaar geleden eentje gemist op marktplaats tot mijn spijt. Dat was een blauwe.

YC-10

YC-10

Leuk. Een retroband ? Ik heb nog nooit een Phillecordia in het echt gehoord volgens mij. . . Shame on me !

Ik heb zelf een blauwe YC-10. Vorig jaar gekocht bij EP-service. Mischien is het wel dezelfde die jij bedoeld. Verder heb ik een witte "20", rode "25D", en de "30" en "45D" in houten uitvoering.

Nu nog op zoek naar een A-3 (voorloper van de YC serie) om het rijtje Yamaha Combo's compleet te maken, maar ja. . . . . dat kan nog wel eens een lange zoektocht worden ben ik bang.

En gevonden, bij John-V nota bene:)

Hoi,

Ik was dit bericht al weer helemaal vergeten. Nou, mooi dat je er nu dan toch 1 hebt, plus nog 1 extra :okdan:

Nu de 25D en de 30 plus RA-100 nog zien te slijten. . .

Status
Please reply by conversation.
Back